Teeninduse olulisuses ei kahtle ilmselt enam keegi. Kunagi oli külas üks pood ja vahet ei olnud, mis meeleolus oli poemüüja või milline kogemus sealt saadi, sest mujale ei olnud ka minna. Täna on aga valik suur ja ebameeldiv teeninduskogemus jõuab sotsiaalmeedia vahendusel minutitega tuhandete inimesteni.
Tele2 teenindusjuht Helena Viiroja
Eeltoodut arvesse võttes on päris oluline, millist kogemust ettevõtte IGA kord pakub, ja teenindaja meeleolu on suuresti sellega seotud. Kiire ja sõbralik teenindus, mis ületab ootusi ja tekitab hea tunde, on meie tänapäev, sest selle pärast jäädakse ettevõttele ka truuks. Me arvame, et inimesed on ratsionaalsed olevused, aga tegelikult juhivad meid emotsioonid.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Personaliuudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.