Ainult tellijatele
Autor: Helena Viiroja • 29. detsember 2022
Ainult tellijatele

Kuidas saada parima teenindusega ettevõtteks?

Teeninduse olulisuses ei kahtle ilmselt enam keegi. Kunagi oli külas üks pood ja vahet ei olnud, mis meeleolus oli poemüüja või milline kogemus sealt saadi, sest mujale ei olnud ka minna. Täna on aga valik suur ja ebameeldiv teeninduskogemus jõuab sotsiaalmeedia vahendusel minutitega tuhandete inimesteni.
Tele2 teenindusjuht Helena Viiroja

Eeltoodut arvesse võttes on päris oluline, millist kogemust ettevõtte IGA kord pakub, ja teenindaja meeleolu on suuresti sellega seotud. Kiire ja sõbralik teenindus, mis ületab ootusi ja tekitab hea tunde, on meie tänapäev, sest selle pärast jäädakse ettevõttele ka truuks. Me arvame, et inimesed on ratsionaalsed olevused, aga tegelikult juhivad meid emotsioonid.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Personaliuudised.ee toetajad:
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456