• 20.02.23, 10:00

Kuidas suhelda ärritunud kliendiga?

Paljud teenuspõhised asutused puutuvad kokku rahulolematute klientidega. Probleemide lahendamine võib olla ebamugav ja vaja on õiget tegutsemistaktikat. Verge koolitaja ja psühholoog Airiin Demir annab suunised, kuidas ärritunud kliendi viha juhtida ja probleeme rahumeelselt lahendada.
Airiin Demiir, Verge koolitaja ja psühholoog
  • Airiin Demiir, Verge koolitaja ja psühholoog
Demiri sõnul on kõigepealt oluline eristada inimese seisundit. On ta lihtsalt ärritunud või on see eskaleerumas vihaks? Täiesti endast väljas inimesele on pea võimatu midagi selgitada. Ta ei kuula ja ärritub veelgi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 17:36
Kuidas täpse tööajaarvestusega aja- ja rahapõletamist vältida?
Majanduslikult keerulisemal ajal pööratakse kuludele aina rohkem tähelepanu ning seetõttu on tavaline, kui juhtkond nõuab tõestust tehtud või tehtavate investeeringute vajalikkuse osas. Ühelt Eesti ettevõttelt päris juhtkond aru, kui kasulik on täpse tööaja planeerimise tarkvara ning selgus, et see hoidis kokku kümneid ja sadu graafikuväliselt paberile märgitud töötunde kuus.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele