Autorid: Maarika Lember, Leadership Pipeline ärisuuna juht ja konsultant, Change Partners OÜ, Tuuli Perolainen, Broadeni õpikogemuse disainer, juhatuse liige • 2. juuni 2023

Miks ja kuidas viia õpilahendused ettevõttes uuele tasemele

Et ettevõte saaks õppida muutuste kiirusel, peab ka personali arendajate roll muutuma koolituste korraldajast ärivajaduste toetajaks. Koolitatakse palju, aga juhid ei näe oodatud mõju äritulemusele ja töötajad ei tunne, et neil oleks piisavalt oskusi oma töö tegemiseks.
Foto: Pixabay

Suheldes Eesti tippjuhtidega, kuuleme sageli muret, et koolitusi tehakse palju, kulud on suured, aga töötajate töösooritusse oodatud muutust see sageli kaasa ei too. Samal ajal võivad koolituste rahuloluküsitlused ja teadmiste testid näidata kõrgeid skoore ning lahedad õppimisvõimalused saada tunnustust. Levinud on ka arusaam, et interaktiivne ja lõbus koolitus on tulemuslik. Harvem küsime, kas see on ikka lahendus meie probleemile või mis probleemi me üldse lahendame?

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456