• 02.06.23, 09:12

Miks ja kuidas viia õpilahendused ettevõttes uuele tasemele

Et ettevõte saaks õppida muutuste kiirusel, peab ka personali arendajate roll muutuma koolituste korraldajast ärivajaduste toetajaks. Koolitatakse palju, aga juhid ei näe oodatud mõju äritulemusele ja töötajad ei tunne, et neil oleks piisavalt oskusi oma töö tegemiseks.
Miks ja kuidas viia õpilahendused ettevõttes uuele tasemele
  • Foto: Pixabay
Suheldes Eesti tippjuhtidega, kuuleme sageli muret, et koolitusi tehakse palju, kulud on suured, aga töötajate töösooritusse oodatud muutust see sageli kaasa ei too. Samal ajal võivad koolituste rahuloluküsitlused ja teadmiste testid näidata kõrgeid skoore ning lahedad õppimisvõimalused saada tunnustust. Levinud on ka arusaam, et interaktiivne ja lõbus koolitus on tulemuslik. Harvem küsime, kas see on ikka lahendus meie probleemile või mis probleemi me üldse lahendame?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 10:55
Tunnustatud Persona iseteenindus säästab juhtide tööaega
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele