• 26.07.23, 08:50

Kogemus: mis on mängustamine ja kuidas seda oma ettevõtte kasuks tööle panna

Lühikesi turunduslikke mänge kasutatakse üldiselt klientide aktiveerimiseks ja brändi tuntuse suurendamiseks, ent üha rohkem näevad ettevõtted selles potentsiaali ka töötajate motiveerimises.
Ühine mäng loob ühtsema meeskonna!
  • Ühine mäng loob ühtsema meeskonna!
  • Foto: Pexels
Mängustamisega (ingl k gamification) on paljud elus kokku puutunud, olgu uut keelt õppides, mõnes turunduskampaanias viktoriini täites või kas või loosiratast keerutades. Selle käigus kasutatakse mängule omaseid elemente mittemängulises keskkonnas. Miks kasutada mängustamist oma ettevõttes ning milliseid võimalusi loob see personalile ja tööandjale, avavad logistikaettevõtte CMA CGM Global Business Services koolitusjuht Anu Männisalu ning Swedbanki tööandja brändi valdkonnajuht Polina Lapõševa.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 17.12.25, 10:06
Holidjob kavatseb muuta teenuste ja tööotsingu loogikat Baltimaades
On aasta 2025. Meil on GPS, tehisintellekt, isesõitvad autod, targad linnad ja humanoidrobotid, kuid kui on vaja leida töötajat, klienti või teenust, siis spetsiaalsete otsinguportaalide avamisel tunned end nagu aastas 2005. „Lae kuulutus üles ning jää lootma, et keegi märkab - midagi pole muutunud, kui välja arvata kuulutuste avaldamise tõusvad hinnad,“ ütleb uue veebipõhise otsinguteenuse Holidjob asutaja.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele