• 26.07.23, 08:50

Kogemus: mis on mängustamine ja kuidas seda oma ettevõtte kasuks tööle panna

Lühikesi turunduslikke mänge kasutatakse üldiselt klientide aktiveerimiseks ja brändi tuntuse suurendamiseks, ent üha rohkem näevad ettevõtted selles potentsiaali ka töötajate motiveerimises.
Ühine mäng loob ühtsema meeskonna!
  • Ühine mäng loob ühtsema meeskonna! Foto: Pexels
Mängustamisega (ingl k gamification) on paljud elus kokku puutunud, olgu uut keelt õppides, mõnes turunduskampaanias viktoriini täites või kas või loosiratast keerutades. Selle käigus kasutatakse mängule omaseid elemente mittemängulises keskkonnas. Miks kasutada mängustamist oma ettevõttes ning milliseid võimalusi loob see personalile ja tööandjale, avavad logistikaettevõtte CMA CGM Global Business Services koolitusjuht Anu Männisalu ning Swedbanki tööandja brändi valdkonnajuht Polina Lapõševa.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 06.03.25, 11:43
Kuidas saada kaks ühes – tegus seminar ja meeldejääv loodusmatk?
Sobiva seminariruumi leidmine, mis oleks pealinnast piisavalt kaugel, et pakkuda rahu, kuid samas varustatud kõigi vajalike tehniliste lahendustega, on keeruline leida. Veelgi keerulisemaks läheb paiga leidmine siis, kui peale seminari oleks soov ka mõnus matk korraldada, jalgrattaga sõita või lihtsalt maitsvat toitu nautida. Ent selline koht on olemas – Aegviidu Tervisedepoo just seda kõike pakub.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele