• 27.07.20, 09:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kriisis tuleb näha pikka plaani ja hoida noori

Ootamatult tabanud kriisi tõttu olid paljud ettevõtted sunnitud üle vaatama oma ressursikasutuse ja mõtlema sellele, milline on nende ettevõtte uus normaalsus. Jätkusuutlikkuse vaatenurgast on nii mõnigi ettevõte pidanud kriitiliselt ümber hindama ka oma töötajate ja kompetentside vajaduse. Osa ettevõtetes on tööjõudu puudutavad otsused juba tehtud, kuid paljud on lükanud otsustusprotsessi sügisesse, mil algavad järgmise aasta eelarve ja strateegia arutelud.
Swedbanki personalijuht Ülle Matt
  • Swedbanki personalijuht Ülle Matt
  • Foto: Jake Farra
Kuigi praegune kriis on näidanud, et keegi meist ei ole ootamatuste eest kaitstud, tabavad kriisid kahetsusväärselt esmajärjekorras tööturul kõige haavatavamaid sihtgruppe. Jah, ajutist finantsilist toetust leiab enamik praegu töö kaotanutest töötukassast, kuid me ei saa tähelepanuta jätta mõju, mida selline ootamatu negatiivne sündmus avaldab inimese vaimsele tervisele, eriti kui on olnud tegu läbimõtlemata otsusega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 10:55
Tunnustatud Persona iseteenindus säästab juhtide tööaega
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele