Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Värbamine ja valik e-keskkonna kaudu
E-keskkonna kaudu värbamine on dünaamilisem võrrelduna traditsiooniliste võtetega, kuid toetab samuti värbamise ja valiku eesmärke. Milline on Eesti organisatsioonide kogemus e-võimaluste kasutamisel töötajate värbamiseks?
Foto: GraphicStock
Interneti kasutamine tööotsinguteks, kandideerimiseks ja võimaliku tööandjaga suhtlemiseks on muutunud sotsiaalseks normiks. Seda mõjutab vähenenud lojaalsus tööandjale ja töösuhte lühiajalisus. Ent millised on praegused suundumused, mida peaksid silmas pidama tööandjad? Mida tunnetavad kandidaadid e-keskkonna ohtude ja eelistena? Mida ootavad tööotsijad e-keskkonna abil värbamisest? Neile küsimustele otsisin vastust oma magistritöös „E-keskkonna kasutamine töötajate värbamisel ja valikul Eesti näitel” (TTÜ).