• 11.01.19, 09:14
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Korduma kippuvad küsimused

Lugejate küsimustele vastavad tööinspektsiooni nõustamistalituse juhataja Kaire Saarep ja tööinspektsiooni töökeskkonna konsultant Rein Reisberg.
Korduma kippuvad küsimused
  • Foto: Pixabay.com
Ettevõtte juhini on jõudnud kuuldused, et osakonnajuht teeb oma osakonna töötajatele kohatuid märkusi riietuse, soengu, kehakaalu jms kohta. Samuti olevat ta osakonna koosolekul alavääristanud uut kolleegi, kes saatis kogemata e-kirja valele isikule. Need on üksnes kuulujutud, mis on jõudnud ettevõtte juhini, ükski töötaja kaebust esitanud pole. Millised on sellises olukorras juhi kohustused ja millised võivad olla võimalikud tagajärjed, kui ettevõtte juht olukorrale ei reageeri?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 10:55
Tunnustatud Persona iseteenindus säästab juhtide tööaega
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele