Ootamatute ebaõnnestumiste ja kriisidega toimetulek ning neist õppimine on enamiku juhtide jaoks üks keerulisemaid osi nende töös.
Mida teha olukorras, kus organisatsiooni arvutisüsteemi on sisse häkitud ja tuleb kiiresti tegutseda, et ei tekiks korvamatuid tagajärgi? Või olukorras, kus hoolikalt ette valmistud tootes on viga, mis tuleb üles leida ja kõrvaldada ning klienti rahustada? Või kui mõni väline sündmus (nt poliitilisest või majanduslikust kriisist tingitud olukord või loodusõnnetus) on märgatavalt mõjutanud organisatsiooni tegevust, aga tuleb jätkata tööd ja aidata töötajatel tasakaalu taastada?
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Muutuvas maailmas on olenemata erialast üha olulisem olla meeldiv, meeldejääv ja mõjuv sõnumite esitaja. Hea uudis – suhtlusoskuseid saab arendada!