• 06.04.19, 11:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kriisijuhtimise viis faasi

Ootamatute ebaõnnestumiste ja kriisidega toimetulek ning neist õppimine on enamiku juhtide jaoks üks keerulisemaid osi nende töös.
Kriisijuhtimise viis faasi
  • Foto: Pixabay
Mida teha olukorras, kus organisatsiooni arvutisüsteemi on sisse häkitud ja tuleb kiiresti tegutseda, et ei tekiks korvamatuid tagajärgi? Või olukorras, kus hoolikalt ette valmistud tootes on viga, mis tuleb üles leida ja kõrvaldada ning klienti rahustada? Või kui mõni väline sündmus (nt poliitilisest või majanduslikust kriisist tingitud olukord või loodusõnnetus) on märgatavalt mõjutanud organisatsiooni tegevust, aga tuleb jätkata tööd ja aidata töötajatel tasakaalu taastada?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.02.25, 16:15
Suhtlusoskused on edu võti! Tule Merit Milleri koolitusele ja saa paremaks suhtlejaks tööelus, sündmustel ja laval
Muutuvas maailmas on olenemata erialast üha olulisem olla meeldiv, meeldejääv ja mõjuv sõnumite esitaja. Hea uudis – suhtlusoskuseid saab arendada!

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele