Autor: Taimi Elenurm • 6. aprill 2019

Kriisijuhtimise viis faasi

Ootamatute ebaõnnestumiste ja kriisidega toimetulek ning neist õppimine on enamiku juhtide jaoks üks keerulisemaid osi nende töös.
Foto: Pixabay

Mida teha olukorras, kus organisatsiooni arvutisüsteemi on sisse häkitud ja tuleb kiiresti tegutseda, et ei tekiks korvamatuid tagajärgi? Või olukorras, kus hoolikalt ette valmistud tootes on viga, mis tuleb üles leida ja kõrvaldada ning klienti rahustada? Või kui mõni väline sündmus (nt poliitilisest või majanduslikust kriisist tingitud olukord või loodusõnnetus) on märgatavalt mõjutanud organisatsiooni tegevust, aga tuleb jätkata tööd ja aidata töötajatel tasakaalu taastada?

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456