• 06.04.19, 11:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kriisijuhtimise viis faasi

Ootamatute ebaõnnestumiste ja kriisidega toimetulek ning neist õppimine on enamiku juhtide jaoks üks keerulisemaid osi nende töös.
Kriisijuhtimise viis faasi
  • Foto: Pixabay
Mida teha olukorras, kus organisatsiooni arvutisüsteemi on sisse häkitud ja tuleb kiiresti tegutseda, et ei tekiks korvamatuid tagajärgi? Või olukorras, kus hoolikalt ette valmistud tootes on viga, mis tuleb üles leida ja kõrvaldada ning klienti rahustada? Või kui mõni väline sündmus (nt poliitilisest või majanduslikust kriisist tingitud olukord või loodusõnnetus) on märgatavalt mõjutanud organisatsiooni tegevust, aga tuleb jätkata tööd ja aidata töötajatel tasakaalu taastada?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.06.25, 15:11
Kümme aastat koostööd ja üle saja töökoha: töötukassa aitab Ida-Virumaal tegutseval TNC-Componentsil kasvada
Kohtla-Järvel asuv TNC-Components on üks suurimaid mööblikomponentide, köögi- ja vannitoamööbli ning garderoobide tootjaid Eestis. Selles, et üle 20 aasta tegutsenud ettevõte saaks usinalt kasvada ja areneda, on oma roll ka töötukassa Ida-Virumaa osakonnal. Just nende abil leitud inimestega on tänaseks täidetud suurem osa töökohtadest, mida on ettevõttes ühtekokku 115.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele