Strateegiline nõustaja Priit Karjus usub, et personalijuhtide jaoks on kujunemas tähtsaks küsimuseks, kas nad suudavad end mängida strateegiliste otsuste laua taha või mitte.

- Strateegiline nõustaja ja Executive MBA programmi juht Priit Karjus
- Foto: Meeli Küttim
Paljud Eesti ettevõtted tegelevad eesmärkide püstitamise ja nende täitmise asemel turul toimuvale reageerimisega, räägib strateegiline nõustaja ja Executive MBA programmi juht Priit Karjus. „Enamik Eesti ettevõtetest on väiksed ja reageerimist on palju – nina on vastu lina ja perspektiivitunnetus lühike,ˮ räägib Priit. Nii jäädakse kinni tänapäeva lõksu. „Öeldakse, et strateegial pole mõtet, sest kui selle valmis saame, on maailm vahepeal juba muutunud.”
Seotud lood
Olgu tegu era- või firmapeoga, pulma või sünnipäevaga, neis kõigis on üks asi, mis jääb meelde ning muudab atmosfääri – see on kokteil. Soovist sündmusest meeldejääv teha ning klassikaks kujunenud rumm-koola segust midagi põnevamat pakkuda, sai alguse Hans Kaigase loodud mobiilse kokteiliteenuse ettevõte Booze Mule.