Lihtne neljaetapiline protsess tööl tekkivate konfliktide lahendamiseks algab inimeste kuulamisest.
Igas konfliktilahenduse protsessis on lihtsad sammud, mida saab kasutada töökaaslaste või ülemuste ja alluvate vaheliste vaidluste lahendamiseks. Inglise keeles moodustavad nende sammude algustähed akronüümi LEAD – Listen, Empathize, Acknowledge (and Apologize), Do something. Eesti keeles on need sammud kuulamine, mõistmine, teadvustamine (ja vabandamine) ning tegutsemine.
Seotud lood
Tehisintellekti ja andmepõhiste otsuste roll ettevõtetes kasvab kiiremini kui kunagi varem. Ometi tunnevad paljud töötajad, et need teemad on liiga tehnilised või keerulised – justkui kuuluks masinõpe ainult IT-spetsialistidele. Tegelikult on pilt vastupidine: andmevõimekus on saanud oluliseks osaks pea igas ametis, olgu tegu klienditeekonna kujundaja, tootmisjuhi või analüütikuga.