Autor: Personaliuudised.ee • 14. november 2019

Lihtne viis töökonfliktide lahendamiseks

Lihtne neljaetapiline protsess tööl tekkivate konfliktide lahendamiseks algab inimeste kuulamisest.
Foto: Pixabay

Igas konfliktilahenduse protsessis on lihtsad sammud, mida saab kasutada töökaaslaste või ülemuste ja alluvate vaheliste vaidluste lahendamiseks. Inglise keeles moodustavad nende sammude algustähed akronüümi LEAD – Listen, Empathize, Acknowledge (and Apologize), Do something. Eesti keeles on need sammud kuulamine, mõistmine, teadvustamine (ja vabandamine) ning tegutsemine.

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456