Ainult tellijatele
Autor: Personaliuudised.ee • 14. november 2019
Ainult tellijatele

Lihtne viis töökonfliktide lahendamiseks

Lihtne neljaetapiline protsess tööl tekkivate konfliktide lahendamiseks algab inimeste kuulamisest.
Autor: Pixabay

Igas konfliktilahenduse protsessis on lihtsad sammud, mida saab kasutada töökaaslaste või ülemuste ja alluvate vaheliste vaidluste lahendamiseks. Inglise keeles moodustavad nende sammude algustähed akronüümi LEAD – Listen, Empathize, Acknowledge (and Apologize), Do something. Eesti keeles on need sammud kuulamine, mõistmine, teadvustamine (ja vabandamine) ning tegutsemine.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Personaliuudised.ee toetajad:
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Helle-Mai LambingPersonaliuudised.ee toimetajaTel:
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Liina AruKonverentside programmijuhtTel: 5559 1230