Tallinna lennujaam koondab kolme kuu jooksul 111 töötajat, et tegevuskulusid kärpida, selleks aastaks ootab ettevõte mitmemiljonilist kahjumit.

- Tallinna Lennujaama juhatuse esimees Riivo Tuvike on juba kasutanud ka töötukassa meedet.
- Foto: Liis Treimann
Reisijate arvu taastumine kriisieelsele tasemele võtab prognooside järgi aega kaks aastat, andis ettevõte teada. „Usume, et 2019. aastaga samale tasemele ehk 3 miljoni reisijani jõuame alles 2022. aasta lõpuks. Sealt edasi prognoosime reisijate arvu kasvu, kuid lühemas perspektiivis tuleb meil majandusliku jätkusuutlikkuse tagamiseks teha väga raskeid ja valusaid otsuseid,” sõnas Tallinna lennujaama juhatuse esimees Riivo Tuvike pressiteate vahendusel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.