• 30.06.20, 14:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

8 nõuannet tööandjale töövaidluste ennetamiseks ja vältimiseks

Töösuhted toovad sageli kaasa töötajate ja tööandjate vahelisi erimeelsusi, mille peamiseks põhjuseks on kokkulepete ja töölepingu seaduse (TLS) erinev mõistmine. Tuginedes Tööinspektsiooni juures asuva töövaidluskomisjoni statistikale, on enamikul juhtudel just tööandja see, kes kokkuleppeid ja seadust eirates töötaja õigusi rikub. Paljusid probleeme ja töövaidlusi saaks ennetada, kui töösuhte pooled tunneksid enda ja ka teise poole õigusi ning kohustusi ja mõistaksid kokkuleppeid ning seadusesätteid üheselt.
8 nõuannet tööandjale töövaidluste ennetamiseks ja vältimiseks
  • Foto: Unsplash
Kuidas vältida halvamaigulisi töövaidlusi praegu, kus töösuhted on üha vertikaalsemad, ning hoida seeläbi oma ettevõtte head mainet avalikkuse ja tulevaste töötajate ees?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 12:54
Kuidas kasvatada ettevõtte nooremarendajad vanemarendajateks?
Eesti IT-sektor seisab silmitsi paradoksiga: vabu töökohti ja nõudlust on küllaga, kuid sobivate oskustega spetsialiste napib. SA Kutsekoja prognoosid näitavad, et aastaks 2027 vajab Eesti IT-sektor juurde 33 000 inimest. Samas pole küsimus ainult kvantiteedis – tööandjad ootavad tänapäeval enamat kui lihtsalt tehnilisi oskusi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele