• 13.10.20, 07:03

Kuidas toimub töötajate üleminek ühelt tööandjalt teisele?

Ettevõttes toimuvad suured muudatused: osa töödest läheb üle teisele ettevõttele. Kuidas toimub töötajate üleminek ühelt tööandjalt teisele? Personali Praktiku lugeja küsimusele vastab, Tööinspektsiooni nõustamisjurist Ene Olle.
Kuidas toimub töötajate üleminek ühelt tööandjalt teisele?
  • Foto: Pixabay
Töölepingu seaduses (edaspidi TLS) reguleerivad töölepingu üleminekut TLS-i §-id 111–113. Tööleping saab üle minna õigusjärglasele füüsilisest isikust tööandja surma korral ja ettevõtte üleminekul. Üle võib minna ka mõni osakond, kui sama funktsioon endisesse ettevõttesse enam alles ei jää, st mitte alati ei pea üle minema terve ettevõte täies koosseisus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.05.25, 12:07
Tark tööajaarvestus loob korra majja
„Kui tööaega registreeritakse seadmete abil, siis kaob ära üks inimlik faktor – soov aega omakasu eesmärgil painutada,” selgitab kassa-, läbipääsu-, töö- ja tööajaarvestuse süsteemide arendaja Ektaco konsultant Marko Kizant. „Kui inimene teab, et iga minut fikseeritakse, kaob tal motivatsioon süsteemiga mängida. See tekitab distsipliini, sest kõik teavad, et töötatakse samadel alustel.”

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele