• 13.10.20, 07:03

Kuidas toimub töötajate üleminek ühelt tööandjalt teisele?

Ettevõttes toimuvad suured muudatused: osa töödest läheb üle teisele ettevõttele. Kuidas toimub töötajate üleminek ühelt tööandjalt teisele? Personali Praktiku lugeja küsimusele vastab, Tööinspektsiooni nõustamisjurist Ene Olle.
Kuidas toimub töötajate üleminek ühelt tööandjalt teisele?
  • Foto: Pixabay
Töölepingu seaduses (edaspidi TLS) reguleerivad töölepingu üleminekut TLS-i §-id 111–113. Tööleping saab üle minna õigusjärglasele füüsilisest isikust tööandja surma korral ja ettevõtte üleminekul. Üle võib minna ka mõni osakond, kui sama funktsioon endisesse ettevõttesse enam alles ei jää, st mitte alati ei pea üle minema terve ettevõte täies koosseisus.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.12.24, 08:00
Kuidas võrdsus ja mitmekesisus organisatsiooni ja selle töötajaid aitavad?
Ideaalses maailmas tahaksime kõik elada ja töötada keskkonnas, kus kõigiga võimalikult palju arvestatakse ja ainuüksi inimeste heaolu – nii kollektiivse kui individuaalse – poole püüdlemine ongi juba iseenesest oluline eesmärk. Päris elu on ideaalist kahtlemata kaugel, mistõttu keskendubki käesolev artikkel sellele, miks on võrdsuse ja mitmekesisuse poole püüdlemine ka majanduslikult mõistlik teguviis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele