• 04.12.20, 10:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kriis äratas täiskasvanuhariduse unest

Novembris toimunud täiskasvanuhariduse foorumil heideti pilk tagasi kevadesse, kui nii õppija, koolitaja kui ka tööandja leidis ennast täiesti ootamatust olukorrast. Eriolukorrast tulenevatest raskustest hoolimata oli kriisil ka positiivseid mõjusid – foorumi esinejad leidsid, et kriis äratas mõnes mõttes täiskasvanuhariduse unest.
Kriis äratas täiskasvanuhariduse unest
  • Foto: Unsplash
„Jätkusuutlikkus digiõppes on võtmesõna,“ leidis koolitaja Terje Paes. „Digiõpet tuleb disainida nii, et see oleks ka päriselt ajakohane,“ lisas ta. See tähendab, et kriisi ajal mõisteti, et veebipõhine õpe ei pea enam olema vaid jada Powerpointi esitlusi – nüüd mõeldakse ka sellele, kuidas teha õppimine interaktiivsemaks ja kaasavamaks. Samuti sõnas Paes, et praegu on võimalik paremini kaasa haarata koolitustele ka väliseestlasi, erivajadustega inimesi ning neid, kes elavad hajaasustustes.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 10:55
Tunnustatud Persona iseteenindus säästab juhtide tööaega
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele