Ainult tellijatele
Autorid: Tambet Toomela, Erika Tuvike, Marja Stina Saaliste • 10. märts 2021
Ainult tellijatele

Tööaja arvestuse pidamine kodukontoris

Ajal, mil enamik töötajaid töötab kodukontoris, on tööandjatel üha raskem pidada arvestust töötaja tehtud töö ja töö tegemiseks kulunud aja üle. Teisalt tuleneb tööandjatele selline kohustus töölepingu seadusest, mille § 28 lg 2 p 4 kohaselt on tööandja kohustatud tagama töötajale kokkulepitud töö- ja puhkeaja ning pidama tööaja arvestust, kirjutavad Eversheds Sutherlandi tööõiguse eksperdid Tambet Toomela, Erika Tuvike ja Marja Stina Saaliste.
Autor: Pexels

Selline tööaja arvestuse pidamise kohustus võib tunduda tööandjale formaalsusena, sest töölepingu seadus ei sätesta konkreetsemaid nõudeid ega juhiseid, kuidas tuleb tööaja arvestust pidada. Võib tunduda, et piisab, kui panna paika töötamise algus- ja lõppaeg ning pidada sellest lähtudes arvestust ka töötatud aja kohta.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Personaliuudised.ee toetajad:
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Helle-Mai LambingPersonaliuudised.ee toimetajaTel:
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Liina AruKonverentside programmijuhtTel: 5559 1230