• 30.03.21, 07:19

Koolitusasutuste juhid: praegu on vale aeg viriseda, praegu peab tegutsema

„Koostöö- ja juhtimiskoolituste video teel tegemine on sama, kui teha autojuhi koolitust video teel.ˮ „Kui alguses püüti pehmeid väärtusi arendavaid koolitusi piirangute leevendumiseni edasi lükata, siis nüüdseks on ka kliendid tõdenud, et ainuke võimalus on teha koolitus ära veebi teel.ˮ „Kontaktkoolitused on oma osa veebile kaotamas.ˮ
Üleval Mats Soomre (Belbin) ja Külli Duubas (Äripäeva Akadeemia); all Alexander Kotchbei (Metaprofit) ja Kerli Kalk (SpeakSmart).
  • Üleval Mats Soomre (Belbin) ja Külli Duubas (Äripäeva Akadeemia); all Alexander Kotchbei (Metaprofit) ja Kerli Kalk (SpeakSmart).
  • Foto: Veiko Tõkman
Suures loos jagavad kriisiaja kogemust ja arvamust Äripäeva Akadeemia juht Külli Duubas, SpeakSmarti juhatuse liige Kerli Kalk, Metaprofiti juhataja ja koolitaja Alexander Kotchubei ning KoostööKunstiKool Belbin Eesti asutaja ja koolitaja Mats Soomre.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele