Mitmeid edukaid tehnoloogia- ja iduettevõtteid üle maailma ühendab OKR-metoodika ehk töö eesmärgistamise süsteemi rakendamine. Mida metoodika endast kujutab ja kuidas aitab see viia ellu ärieesmärke ning hoida töötajaid läbi põlemast, selgitavad tehnoloogiaettevõtte Fortumo juhatuse liige Andrei Dementjev ja koolitaja Raimo Ülavere.

- Koolitaja Raimo Ülavere (vasakul) ja Fortumo juhatuse liige Andrei Dementjev
- Foto: Liis Treimann
Dementjev ütleb, et OKR-i metoodika (Objectives and Key Results) on strateegilise planeerimise, eesmärgistamise ja osakondade sünkroniseerimise tööriist, mis on eriti kasulik kiiresti kasvavatele ettevõtetele ja idufirmadele. Dementjev peab metoodikat oluliseks, sest see aitab ambitsioonikalt mõelda ja planeerida. „Pole mõtet niisama täiskiirusel sõita, vaid tuleb mõelda, kuhu me jõuda tahame ja mis on see üks kõige potentsiaalsem suund, millele on vaja keskenduda,” selgitab Dementjev metoodikat, mis on aidanud Fortumol väiksest iduettevõttest eduka tehnoloogiaettevõtteni murda.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu tegu era- või firmapeoga, pulma või sünnipäevaga, neis kõigis on üks asi, mis jääb meelde ning muudab atmosfääri – see on kokteil. Soovist sündmusest meeldejääv teha ning klassikaks kujunenud rumm-koola segust midagi põnevamat pakkuda, sai alguse Hans Kaigase loodud mobiilse kokteiliteenuse ettevõte Booze Mule.