Stelli tegevjuht Mikk Sillamaa ütleb, et nagu igal teisel firmal, on ka nende kogemus, et üks kriis on teist taga ajanud. “Ettevõtetele on see väljakutse, ma ei tea ühtegi firmat, kes poleks ühel või teisel moel pihta saanud. Ega need head tulemused pole ka ühe aasta töö vili, meid on joonel hoidnud pikaajaline strateegia.”

- Mikk Sillamaa ja Margus Välling jagavad Stelli kui ühe suurema käibega kinnisvara korrashoiu teenuseid pakkuva firma edulugu.
- Foto: Stell AS
Stell AS on 1500 töötajaga ettevõte, mis pakub kinnisvarakeskkonna juhtimise teenuseid kogu Eestis ja omab esindusi suuremates keskustes: Tallinnas, Pärnus, Jõhvis, Tartus, Viljandis, Kuressaares ning Haapsalus. Ettevõtte portfellis on erinevaid kinnisvara korrashoiu ja haldamise teenuseid rohkem kui 500 ärikliendile, lisaks hallatakse üle 300 korteriühistu üle Eesti. “Soovime pakkuda tervikteenust,” ütles tegevjuht Mikk Sillamaa. Margus Välling, müügi- ja ostudirektor tõi esile: “Viimase kolme aasta jooksul on meie organisatsioon oluliselt muutunud selle suunas, et me kaasame keskastme juhte ja isegi järgmise taseme juhte rohkem ettevõtte arendamisesse.”
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tehisintellekti ja andmepõhiste otsuste roll ettevõtetes kasvab kiiremini kui kunagi varem. Ometi tunnevad paljud töötajad, et need teemad on liiga tehnilised või keerulised – justkui kuuluks masinõpe ainult IT-spetsialistidele. Tegelikult on pilt vastupidine: andmevõimekus on saanud oluliseks osaks pea igas ametis, olgu tegu klienditeekonna kujundaja, tootmisjuhi või analüütikuga.