Samm-sammult: eesmärkide ja võtmetulemuste mudeli OKR kasutuselevõtt
OKR on koostööl põhinev eesmärkide seadmise metoodika, mida kasutatakse ettevõtte jaoks kriitiliselt olulise, konkreetse ja detailselt kirjeldatud ambitsioonikate eesmärkide ning 3–5 mõõdetava võtmetulemuse seadmiseks.
Selle praeguseks laialdaselt levinud metodoloogia lõi Andrew Growe 1970. aastatel ettevõtte Intel tarvis. Meetodi idee, põhimõtted ja ülesehituse on väga põhjalikult lahti seletanud John Doerr oma raamatus „Measure What Matters“.
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.