Autor: Katri Jürine, Thermory Groupi personalijuht • 25. jaanuar 2023
Ainult tellijatele
Kuidas olla keegi?
Aeg ei peatu, elu läheb ikka edasi. Kõigil on kiire, palju on vaja ära teha, kohati ehk liigagi palju. Kuid kas me teeme siis oma tegevusi ka pühendunult ja korrektselt, kas me oskame kõike teha? Kas saame jääda iseendaks ja inimeseks või tormame lihtsalt seepärast, et seda ootavad meilt tööandja, kolleegid, pere, sõbrad?
Organisatsioon ja töötaja kasvavad ja arenevad koos, sest töö tegemine on vastastikune kokkulepe ehk vorst vorsti vastu. Selleks, et mõlemal oleks hea olla, tuleb reeglites kokku leppida.
Ootused saadavad meid juba väga varajases eas, ühest küljest on see hea, sest motiveerib meid tegutsema ja me ei jää laisaks. Oluline on anda endast alati parim. Igas asjas ei pea olema parim, kuid alati tuleb anda endast parim, püüelda parima poole. Nii sunnime end arenema ja muutuma, isikupära ja autentsus võib kaduma minna, sest tahame olla kellegi moodi, kuid võime ka seeläbi hoopis veel rohkem kasvada ja paremaks saada, sest enesearendamine süvendab meie autentsust.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Liitu Personaliuudiste iganädalase uudiskirjaga, et ükski oluline teema valdkonnas ei jääks märkamata.