Möödunud aasta lõpus korraldas Circle K oma töötajate seas uuringu, millest selgus, et väga paljud teenindustöötajad puutuvad kokku klientide kiusuga. Koguni 42,3% Eesti töötajatest tõi välja, et on kogenud klientide kohatut käitumist.

- Tööandja kohus on luua oma töötajatele turvaline keskkond nii füüsilises kui vaimses vaates, on Circle K personalijuht Piret Kask kindel.
- Foto: Kaupo Kikkas
Circle K Eesti personalijuht Piret Kask nentis, et viimaste aastate kriisid on teenindussektori kiusamisprobleemi julgemalt esile toonud. „Ajal, mil enamik inimesi kolis kodukontorisse, käisid kaubandussektori töötajad jätkuvalt päevast päeva tööl. Tekkis olukord, kus ainsaks inimkontaktiks võiski olla kodukaupluse teenindaja, kellest kahjuks sai tihti ka inimeste valu väljaelamise koht,“ rääkis Kask. Ta lisas, et ka täna on ühiskonnas palju kirgi seoses Ukraina sõja ja hinnatõusuga ning kahjuks elatakse ka neid tundeid teenindajate peal välja.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kohtla-Järvel asuv TNC-Components on üks suurimaid mööblikomponentide, köögi- ja vannitoamööbli ning garderoobide tootjaid Eestis. Selles, et üle 20 aasta tegutsenud ettevõte saaks usinalt kasvada ja areneda, on oma roll ka töötukassa Ida-Virumaa osakonnal. Just nende abil leitud inimestega on tänaseks täidetud suurem osa töökohtadest, mida on ettevõttes ühtekokku 115.