• 31.01.23, 08:30

Circle K: inimesel on õigus töötada ilma hirmuta

Möödunud aasta lõpus korraldas Circle K oma töötajate seas uuringu, millest selgus, et väga paljud teenindustöötajad puutuvad kokku klientide kiusuga. Koguni 42,3% Eesti töötajatest tõi välja, et on kogenud klientide kohatut käitumist.
Tööandja kohus on luua oma töötajatele turvaline keskkond nii füüsilises kui vaimses vaates, on Circle K personalijuht Piret Kask kindel.
  • Tööandja kohus on luua oma töötajatele turvaline keskkond nii füüsilises kui vaimses vaates, on Circle K personalijuht Piret Kask kindel.
  • Foto: Kaupo Kikkas
Circle K Eesti personalijuht Piret Kask nentis, et viimaste aastate kriisid on teenindussektori kiusamisprobleemi julgemalt esile toonud. „Ajal, mil enamik inimesi kolis kodukontorisse, käisid kaubandussektori töötajad jätkuvalt päevast päeva tööl. Tekkis olukord, kus ainsaks inimkontaktiks võiski olla kodukaupluse teenindaja, kellest kahjuks sai tihti ka inimeste valu väljaelamise koht,“ rääkis Kask. Ta lisas, et ka täna on ühiskonnas palju kirgi seoses Ukraina sõja ja hinnatõusuga ning kahjuks elatakse ka neid tundeid teenindajate peal välja.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.25, 11:26
Tervisehüved ei ole "üks pakett kõigile": kuidas muuta tervisekindlustuse kulu päriselt investeeringuks?
Tervisekindlustus on tööandjate seas muutunud vaikimisi standardiks – justkui mõõdupuuks, kui palju ettevõte oma inimesi väärtustab. Ent üha sagedamini valitakse valmis tervisehüvede pakette, mis näevad küll head välja ja jätavad mulje sisukast investeeringust, kuid ei paku töötajatele tegelikku tuge.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele