• 31.03.23, 09:00

Millised on kõige vajalikumad pehmed oskused?

Suhtlemisoskused aitavad meil end tasakaalustada ja võimaldavad suunata oma energia töökaaslaste ja organisatsiooni aitamisele keerulistel aegadel.
Millised on kõige vajalikumad pehmed oskused?
  • Foto: Pixabay
Suhtlemisoskuste ehk pehmete oskuste arendamine on tänapäeva äris sama oluline kui eesmärkide saavutamine ja kasumi teenimine. Neist tähtsaimad on empaatia, tõhus suhtlus, paindlikkus ja kriitiline mõtlemine. Nende elementide prioriteediks seadmine oma organisatsioonis võib soodustada töötajate toimetulekut probleemidega, et saavutada oma ja ka organisatsiooni eesmärgid.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 10:55
Tunnustatud Persona iseteenindus säästab juhtide tööaega
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele