Suhtlemisoskused aitavad meil end tasakaalustada ja võimaldavad suunata oma energia töökaaslaste ja organisatsiooni aitamisele keerulistel aegadel.
Suhtlemisoskuste ehk pehmete oskuste arendamine on tänapäeva äris sama oluline kui eesmärkide saavutamine ja kasumi teenimine. Neist tähtsaimad on empaatia, tõhus suhtlus, paindlikkus ja kriitiline mõtlemine. Nende elementide prioriteediks seadmine oma organisatsioonis võib soodustada töötajate toimetulekut probleemidega, et saavutada oma ja ka organisatsiooni eesmärgid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.