Eesti koolitusturg liigub selgelt paindlikke õppekeskkondade suunas ning pandeemiaaja tuules tekkinud e-õpe on tulnud selleks, et jääda, selgus Eesti Koolitus- ja Konsultatsioonifirmade Liidu (KFL) tehtud põhjalikust koolitusturu-uuringust.
Uuringut juhtinud KFL juhatuse liige ja Juunika Koolituse juhtivpartner Raul Ennus ütles, et uuring on ainulaadne, sest varem on uuritud küll mõnda koolitusturu tahku, kuid puudus süsteemne ülevaade valdkonnast laiemalt. „Uuringu eesmärgiks oli aru saada koolitusfirmade sektori suurusest ja sellest, millised ettevõtted seal toimetavad. Samuti tuua välja, mis on viimaste ja järgmiste aastate arengud, pudelikaelad ja väljakutsed ning kuidas toimub koolitajate arendamine ja järelkasvu kasvatamine,“ sõnas ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu tegu era- või firmapeoga, pulma või sünnipäevaga, neis kõigis on üks asi, mis jääb meelde ning muudab atmosfääri – see on kokteil. Soovist sündmusest meeldejääv teha ning klassikaks kujunenud rumm-koola segust midagi põnevamat pakkuda, sai alguse Hans Kaigase loodud mobiilse kokteiliteenuse ettevõte Booze Mule.