Jätkame eelmises Personali Praktiku numbris alguse saanud ülevaadet tööandja soovitamise kohta.

- Palgainfo Agentuuri juht Kadri Seeder jätkab ülevaadet oma tööandja soovitamise ja mittesoovitamise põhjustest.
- Foto: Liis Treimann
Vastajatel oli võimalus vabas vormis selgitada, miks nad soovitaksid või ei soovitaks tööandja juures töötamist. Kokku kirjutati üle 1700 kommentaari. Soovitamise skaalal 0–2 hinnangu andnud vastajad tõid mittesoovitamise põhjustena sagedamini välja madala palga, suure töökoormuse ja kehva juhtimiskvaliteedi. Soovitamise skaalal 9–10 hinnangu andnud töötajad nimetasid soovitamise põhjusena sagedamini head juhtimiskvaliteeti ja läbisaamist juhi ja töökaaslastega, samuti head töökeskkonda ning paindlikku töökorraldust. Oli ka neid, kes märkisid, et nad tegelikult ei soovita tööandjat, sest näiteks töö on väga spetsiifiline või nad ei soovi võtta vastutust.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kõige paremaks reklaamiks tööandjale on oma töötajate positiivne meelestatus ja tööandjast hästi rääkimine.
Olgu tegu era- või firmapeoga, pulma või sünnipäevaga, neis kõigis on üks asi, mis jääb meelde ning muudab atmosfääri – see on kokteil. Soovist sündmusest meeldejääv teha ning klassikaks kujunenud rumm-koola segust midagi põnevamat pakkuda, sai alguse Hans Kaigase loodud mobiilse kokteiliteenuse ettevõte Booze Mule.