Kristiina Palm on inimeste inimene. Seda sõna otseses mõttes. Ta usub, et personalivaldkonnas töötades tuleb inimestega suhestuda ja neid piltlikult öeldes armastada.
Gümnaasiumi lõpus esimeste teadlike valikute tegemise ajal ei teadnud ta paljude noortega sarnaselt, mida teha. „Läksin seda teed, et usaldasin lähedasi inimesi. Vanemad arvasid, et mulle võiks sobida töö, mis on seotud inimestega. Üks kriteerium oli mul veel – ma ei tahtnud Tallinnast ära minna. Niinimetatud inimhingede asjandust, psühholoogiat, sai Tallinnas õppida vaid tollases Tallinna Pedagoogilises Instituudis koolieelse pedagoogika ja psühholoogia erialal, siis ma selle ka valisin.“ Peibutussõnaks oli psühholoogia. Praegu tollasele valikule tagasi vaadates konstateerib Kristiina, et inimene on ju inimene, ükskõik kui väike või suur ta on.
Seotud lood
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.