Karjäär ettevõtte sees: kuidas potentsiaalseid edukaid märgata ja suunata?
Paljud tänased juhid on oma karjääriteed alustanud klienditeeninduses, näiteks mõnes toidukohas teenindajana või pangas nõustajana. Kuidas aga liikuda klienditeenindusest edasi ja jõuda juhipositsioonile?
Christo Ojamaa, Reine Lehtaru ja Mikk Kala on ettevõttes kena karjääritõusu teinud!
Foto: SEB Pank
Oma kogemust jagavad SEB-s tellerina alustanud, nüüdne eraklientide finantseerimise grupi juht Reine Lehtaru, SEB Marketsi osakonna juht Mikk Kala ning käibekapitali- ja arvelduslahenduste divisjoni direktor Christo Ojamaa.
Eesti IT-sektor seisab silmitsi paradoksiga: vabu töökohti ja nõudlust on küllaga, kuid sobivate oskustega spetsialiste napib. SA Kutsekoja prognoosid näitavad, et aastaks 2027 vajab Eesti IT-sektor juurde 33 000 inimest. Samas pole küsimus ainult kvantiteedis – tööandjad ootavad tänapäeval enamat kui lihtsalt tehnilisi oskusi.