Paljud tänased juhid on oma karjääriteed alustanud klienditeeninduses, näiteks mõnes toidukohas teenindajana või pangas nõustajana. Kuidas aga liikuda klienditeenindusest edasi ja jõuda juhipositsioonile?

- Christo Ojamaa, Reine Lehtaru ja Mikk Kala on ettevõttes kena karjääritõusu teinud!
- Foto: SEB Pank
Oma kogemust jagavad SEB-s tellerina alustanud, nüüdne eraklientide finantseerimise grupi juht Reine Lehtaru, SEB Marketsi osakonna juht Mikk Kala ning käibekapitali- ja arvelduslahenduste divisjoni direktor Christo Ojamaa.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ühisüritused väljaspool kontori- või teenindusruume on hea võimalus üksteist paremini tundma õppida ning omavahelist koostööd toetada. Ettevõtte suvepäevad või meeskonnakoolitus koos kevadrännakuga Eestimaa looduses, sportlikult aktiivsed tiimimängud või ajurünnakud ühisel maitsval õhtusöögil aitavad luua ühtekuuluvustunnet ja tugevdavad meeskonnavaimu. Miks mitte vahelduse mõttes võtta ette teekond Ida-Virumaale, kus ootab palju põnevat ja ainulaadset!