Inimeste tööle värbamine on muutunud ja harilik töökuulutus idufirmadesse talentide leidmisel eriti ei toimi. Superkondensaatorite tootja Skeletoni värbamisjuht Piret Talviste ja Relancer värbamisvõrgustiku tegevjuht Eero Veider jagavad isiklikku kogemust idusektorisse värbamise ja selle kohta, kuidas majanduslangus on tööturgu mõjutanud.
Värbamine on Talviste sõnul pidevas muutumises ja kui ühelt poolt on mõistlik seda optimeerida, siis teisalt ei tohi liigselt kiirustada, sest nii võib palgatud inimene osutuda valeks valikuks. Optimaalne on kindlasti võtta aega, et hinnata kandidaadi sobivust konkreetsele töökohale ning tema klappi meeskonnaga. Aga kui katseajal selgub, et töökoht inimesele siiski ei sobi, siis see normaalne. „Ebasobivus selgub enamasti juba katseaja alguses ja see on veidi värbajale peeglissevaatamise koht: kas koht oli ülemüüdud või valesti kirjeldatud või ehk oodati liiga suurt panust,” kinnitab ta Äripäeva raadio saates „Ükssarvikute kasvulava”.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu tegu era- või firmapeoga, pulma või sünnipäevaga, neis kõigis on üks asi, mis jääb meelde ning muudab atmosfääri – see on kokteil. Soovist sündmusest meeldejääv teha ning klassikaks kujunenud rumm-koola segust midagi põnevamat pakkuda, sai alguse Hans Kaigase loodud mobiilse kokteiliteenuse ettevõte Booze Mule.