• 08.12.25, 09:56

Päev tippjuhiga | Aaro Lode juhib 750 inimesega hiiglaseid ja panustab ühiskonda

PARE tegevjuht Kai Saard veetis taas päeva Eesti tippjuhiga, seekord Baltic Restaurants Estonia juhi ja „Parim juht 2025“ finalisti Aaro Lodega. Juttu tuli nii juhtimisfilosoofiast, ühiskondlikust mõjust kui ka sellest, kuidas ehitada üles süsteem, mis töötab suurtes mahtudes ja toetub usaldusele.
Baltic Restaurants Estonia juht ja “Parim juht 2025” finalist Aaro Lode
  • Baltic Restaurants Estonia juht ja “Parim juht 2025” finalist Aaro Lode
  • Foto: Andras Kralla
Sügisel sain taas veeta päeva ühe vinge tippjuhiga. Aaro Lode juhib Eesti suurimat toitlustusettevõtet Baltic Restaurants Estonia ja rääkisime temaga juhi ühiskondlikust mõjust, meediast, suurtest väljakutsetest, vigade tegemisest ja paljust muust.

Seotud lood

Uudised
  • 19.08.25, 09:15
Päev tippjuhiga | Sirli Männiksaar ei nõua teistelt midagi, mida ta ise ei tee
Kai Saard käis töövarjuks parima juhi konkursi finalistil!
Kuidas juhitakse Eestis rahvusvahelist tehnoloogiahiidu, kus töötavad inimesed enam kui 70 rahvusest? Milline on juhi vastutus keskkonna, inimeste ja äri ees?
Uudised
  • 18.06.24, 11:57
Päev tippjuhiga | Milline näeb välja Eesti parima juhi Ivo Suursoo tööpäev?
Kuidas Eesti parimad juhid siis päriselt juhivad, kuidas töötavad, mida loevad ja kellega suhtlevad? PARE tegevjuht Kai Saard käis luurel!
Uudised
  • 21.10.24, 12:02
Päev tippjuhiga | Swedbanki juhatuse esimees Olavi Lepp
Mis teeb juhist parima juhi ja missugused on parima juhi juhtimispõhimõtted? Et seda teada saada, tuleb end juhile töövarjuks riputada. PARE tegevjuht Kai Saard seda just tegigi ja jagab nüüd kogemust ka Personaliuudiste lugejatega!
Uudised
  • 17.12.24, 09:00
Päev tippjuhiga | Probleemist tuleb rääkida kohe
Kuidas Eesti parimad juhid siis päriselt juhivad, töötavad ja mida tähtsaks peavad? Konkursi “Parim juht 2024“ finalist ja Milttoni asutaja Annika Arras jagas oma viit juhtimispõhimõtet, mida kogemus talle enim on õpetanud.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele