• 25.05.21, 06:00

Big data tuleb personalijuhtimise valdkonda. Kas indeksid on surnud?

Alustame varasemast ajast. Ma mõtlen ajast, kui tööl veel ei käida. Lasteaiast ja koolist. Mida saate lapsevanema ehk juhina teada, kui olete lasteaia või kooli arenguvestlusel ja teile öeldakse, et meie rühma soovitusindeks või rahuloluindeks on 6,8? või 7,3? Ja mida lapsed ehk töötajad sellest välja loevad?
Motichecki juht ja kaasasutaja Martin Rajasalu
  • Motichecki juht ja kaasasutaja Martin Rajasalu
Siit jõuangi tõdemuseni, et töötajate rahulolu ja kaasatuse uuringute indeksid maskeerivad organisatsioonide nõrkusi ja tugevusi ega ütle meile suurt midagi. Samas on nii palju tähendusrikast infot, millel peatuda.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele