Mõned aastad tagasi sattusin ühe äärmiselt jutuka taksojuhi kliendiks, kes rääkis pikalt-laialt sellest, kuidas tema ei ole mitte mingil juhul nõus Uberiga koostööd tegema, sest Uber oli just teatanud, et kavatseb investeerida isejuhtivate autode arendusse. Taksojuht oli mures, et mida kavatseb riik nüüd selle töötute taksojuhtide armeega peale hakata?!

- Mailiis Ploomann, Elisa Eesti erakliendiüksuse juht.
- Foto: Kristjan Madalvee
Oluline on aru saada hirmust, mis inimeses tekib, kui tema tööd ja elatusallikat ähvardavad muudatused. Eriti sellised, mida toob kaasa innovatsioon ehk puhtakujuline teadmatus. Kõik võib minna suurepäraselt või vastupidi - lendab täielikult vastu taevast ning maailma tuleb väikeste killukeste kaupa uuesti looma hakata. Selliseid asju on tore lugeda ajalehest või näha mõnes põnevas videolõigus ennekõike selle kohta, mida keegi teine kusagil kaugemal nüüd teistmoodi tegema hakkab. Aga niipea, kui muudatused kipuvad enda õuele, hakkavad helisema häirekellad ja tööle lähevad kaitsemehhanismid.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.