Heleri Michalski: seitse põhjust, miks tööandjana soosida digirändlust
Digirändlus ehk töötamine välisriigist on põnev elamise viis, millest ka tööandjad võiksid profiiti lõigata, kirjutas Äripäevas kolumnist, kommunikatsiooniekspert, tööelu kogemusnõustaja ja meditatsiooniõpetaja Heleri Michalski.
“Tööandjate põhihirm – ja seda täiesti põhjendatult – on see, et rändtöötavad meeskonnaliikmed „viilivad“ ja teevad vaid nõutud miinimumi,” kirjutab Äripäeva kolumnist Heleri Michalski. Kuid julgustab: “Üldlevinud arvamus, et rändtöötajad pigem puhkavad, kui töötavad, tundub olevat rohkem müüt.”
Foto: Marko Krusel
Digirändlus (diginomaadlus), kaugtöö, workation ning muud koroonajärgsel ajastul hoogu saanud töönähtused tekitavad järjest enam diskussiooni. Seda nii tööõiguse vaatenurgast, aga ka näiteks seepärast, et nende kohta ei ole veel kujunenud üheseid termineidki.
Olgu tegu era- või firmapeoga, pulma või sünnipäevaga, neis kõigis on üks asi, mis jääb meelde ning muudab atmosfääri – see on kokteil. Soovist sündmusest meeldejääv teha ning klassikaks kujunenud rumm-koola segust midagi põnevamat pakkuda, sai alguse Hans Kaigase loodud mobiilse kokteiliteenuse ettevõte Booze Mule.