12 juuni 2019
Jaga lugu:

Uus töötaja sotsiaalmeedia abiga

Personaliotsingu konsultant Külli Gutmann Talentorist (vasakul) ja personaliotsingu firma Ignite tegevjuht Marit Alaväli.  Foto: Andres Laanem

Värbamistehnika peab tänapäeval sobima õige turundus- ja müügitaktikaga. Tugev tööandja bränd ja hea maine nii internetis kui ka internetivälises keskkonnas on väga oluline, et parimaid kandidaate ligi meelitada ning häid töötajaid hoida.

Potentsiaalsed töötajad uurivad enne tööavalduse esitamist ettevõtet sama hoolikalt kui tööandjad-kandideerijaid. Statistika järgi ei kaalu enamik professionaale töökohana ettevõtet, millel puuduvad korralik kodulehekülg ning LinkedIni ja Facebooki profiil.

Värbamisest sotsiaalmeedias ja tööandja turundusest räägib tarkvaraarendusfirma Ignite (värbamistarkvara Recrur looja) tegevjuht Marit Alaväli. Küsimusi esitavad personalijuhtimise teabevara peatoimetaja Külli Gutmann Talentorist ja Äripäeva teabevara veebitoimetaja Piret Frey.

Kuula saadet siit:

Jaga lugu:
PERSONALIUUDISTE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad personali uudised igal nädalal enda postkasti.

Personaliuudised.ee toetajad:

Kai Miller
Kai MillerPersonaliuudised.ee juhtTel: 5330 5136kai@personaliuudised.ee
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee