• ST
  • 04.11.24, 17:43

5 soovitust, millega arvestada äripindadele koristuse ja hoolduse tellimisel

Äripindadele koristus- ja hooldusteenuse tellimine võib esmapilgul tunduda lihtne, sest teenusepakkujaid on mitmeid ning valik on suur. Siiski tasub partneri valikul kaaluda kindlaid tegureid, mis tagavad tööruumide puhtuse ja kvaliteetse tulemuse ning samas säästavad hoolduskuludelt. Pikaajalise kogemusega HK Puhastus toob välja viis soovitust, mis aitavad leida sobiva koristuspartneri ja hoida tööruumid alati korras.
5 soovitust, millega arvestada äripindadele koristuse ja hoolduse tellimisel

1. Ruumide eelnev kaardistamine aitab koostada täpse koristusplaani

Professionaalne teenusepakkuja viib alati enne tööde alustamist läbi ruumide kaardistamise, et hinnata erinevate ruumide ning pindade koristusvajadused. See aitab määrata, milliseid puhastusmeetodeid ja -vahendeid tuleb kasutada, et töö oleks võimalikult tõhus ja pinnad püsiksid kauem puhtad. Ruumide kaardistamine võimaldab koostada täpse koristusplaani ning tagada kõrgeima kvaliteedi.
Kui tegemist on ehitus- või remondijärgse hoonega, siis tuleks sellelgi puhul alustada hoolduskoristusplaani kokkuleppimisest. Kvaliteetne ja läbimõeldud remondi- või ehitusjärgne koristusteenus aitab töötajatel naasta kiiremini ja mugavamalt oma igapäevatöö juurde.

2. Sobivad vahendid ja korrapärane hooldus pikendab objekti eluga

Korralikult tehtud ja korrapärane hoolduskoristus pikendab oluliselt objekti eeldatavat kasutusiga. Õiged hooldusmeetodid aitavad vältida ruumide ning pindade kulumist ja kahjustusi, mille tõttu väheneb märkimisväärselt vajadus kallimate eripuhastustööde ja hooldustööde järele.

3. Puhastusvahendid ja -meetodid olgu ohutud ning keskkonnasõbralikud!

Kindlasti tasub ka ise veenduda, et teenusepartner kasutaks tänapäevaseid, ohutuid ja keskkonnasõbralikke puhastusvahendeid. Erinevat tüüpi põrandamaterjalid, vaibad, seinad ja mööbel vajavad õigeid hooldusvahendeid ning meetodeid, sest nii väheneb nende kulumine ja määrdumine ning pinnad püsivad kauem heas seisukorras. Eriti oluline on see sanitaarruumide puhul.

4. Meeldiva töökeskkonna tagab koristamise sagedus ja ajastamine

Ettevõtte töökorralduse ja ruumide kasutustiheduse alusel tuleb määrata sobiv koristamise sagedus ning ajastus, et ruumid püsiksid puhtad, kuid see ei katkestaks ega segaks töötegemist. Näiteks võib tiheda külastatavusega ruumides vajalik olla igapäevane põrandate puhastamine, samas kui väiksema koormusega ruumides võib piirduda harvemate puhastustega. Hästi ajastatud koristus hoiab tööruumid korras ja tagab meeldiva töökeskkonna.

5. Kvaliteedikontroll ja julge tagasiside tõstab töö kvaliteeti

Kvaliteetse koristusteenuse tagamisel on oluline, et teenusepakkujal oleks selge kvaliteedikontrolli süsteem ning regulaarselt oleks võimalik hinnata töö tulemust. Samuti on oluline, et klient saaks anda tagasisidet ja vajadusel teha muudatusi koristustöö graafikus või meetodites. Kvaliteedikontroll ja tagasiside tagavad, et teenus vastab alati tellija vajadustele ja kõik murekohad saavad kiiresti lahendatud.
Kui soovite pikaajalist koostööpartnerit, kes aitab hoida ruumid puhtad ja pikendab pindade eluiga, võtke ühendust HK Puhastusega! Oleme valmis koostama just teie ettevõtte vajadustele vastava hoolduskoristusplaani. Samuti teostab HK Puhastus kodukoristust kõigile neile, kes soovivad nautida puhast ja tervislikku elukeskkonda ilma koristamisega kaasneva vaevata.
Rohkem infot: www.hkpuhastus.ee
Fotogalerii autor: HK Puhastus
7 fotot
  • Fotogalerii autor: HK Puhastus

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.11.24, 13:49
Mikrokraadiprogramm, täiendusõpe, avatud õpe – mis need on?
Tallinna Ülikooli mikrokraadiprogrammidest, täiendusõppest ning avatud õppest räägib lähemalt Tallinna Ülikooli koolitus- ja konverentsikeskuse avatud õppe peaspetsialist Marge Kõrvits.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele