Juba mõnda aega on arutletud selle üle, kas Facebook võiks LinkedInile värbamisäris konkurentsi pakkuda. Selle nädala alguses avastas TechCrunch üllatusena oma Facebooki-lehelt võimaluse jagada töökuulutusi. „Olles jälginud väiksemate ettevõtete käitumist Facebookis, oleme märganud, et paljud neist jagavad oma lehel töökuulutusi. Katsetame praegu valitud kasutajate peal võimalust luua oma lehele töökuulutus ja võtta vastu kandideerimisavaldusi,” selgitab Facebooki esindaja.
Mida see värbajate jaoks tähendab?
LinkedInis on 467 miljonit kasutajat, samal ajal kui Facebookis on neid 1,79 miljardit. See tähendab, et peaaegu kõigil on Facebooki-profiil, mis rohkemal või vähemalt määral annab infot kasutaja varasema töökogemuse, hariduse ja huvide kohta. Värbajad saavad nüüd töökuulutuste lisamisel ja jagamisel seda infot arvesse võtta.
Uuendus võimaldab tööandjatel jagada töökuulutusi spetsiaalselt selleks ette nähtud formaadis ning tõsta esile konkreetseid üksikasju, nagu tööaeg- ja koht, vajalik kvalifikatsioon, palk jne. Lisaks sellele saavad jagatavad töökuulutused spetsiaalse disaini, tänu millele paistavad need uudistevoos teiste teemade seas silma ja jõuavad sel moel kiiremini potentsiaalsete kandidaatideni.
Jagatavad töökuulutused ilmuvad eraldi „jobs tab” sektsioonis, mida on tänu spetsiaalsele maandumislehele võimalik jagada ka potentsiaalsete kandidaatidega. Kui tegemist on atraktiivse tööandjaga, võimaldab see kasvatada ka lehe jälgijate hulka.
Kandideerimiseks tuleb vajutada „Apply Now” nupule, mis käivitab kasutaja Facebooki-lehel oleva info põhjal eeltäidetud ankeedi. See võimaldab tööotsijatel kandideerida erinevatele ametikohtadele kiiresti ja mugavalt.
Kandideerimisavaldused jõuavad automaatselt lehe haldaja Facebooki-postkasti, võimaldades kandidaatidega suhelda Facebooki chat’i vahendusel. Kuna samasse postkasti jõuavad ka kõik ülejäänud kirjad, pakub Facebook parema haldamise huvides ka võimalust suunata kandideerimisavaldused värbaja e-posti aadressile.
Sarnaselt teiste Facebooki reklaamvormidega on töökuulutusi võimalik lisatasu eest kuvada ka rohkemate kasutajate uudistevoos, jõudes nii suurema hulga potentsiaalsete kandidaatideni. Facebook konkureerib sel viisil otseselt LinkedIni turundusvõimalustega.
Täna on töökuulutuste lisamine Facebooki alles katsejärgus ning pole teada, kas ja millal see Eesti kasutajateni jõuab. Igatahes on, mida oodata!
Allikas: refereerinud
Brandem TechCrunchi vahendusel
Autor: Pille Riin Pettai, Brandemi turundusjuht
Seotud lood
Aastalõpu firmapeo korraldamine on suurepärane võimalus näidata töötajatele ja klientidele, kui väga neid hinnatakse. Selleks, et valida ettevõtte üritusele sobiv mööbel ja aksessuaarid, mis loovad õige atmosfääri, tuleb appi Different.