• 29.03.18, 16:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sise-coaching’u dilemma

Olen paljude juhtidega coaching’ust rääkinud ja kogenud väga erinevaid reaktsioone. On selle meetodi veendunud pooldajaid, on kõhklejaid ja on ka neid, kes ütlevad, et see on üles kiidetud teema.
Sise-coaching’u dilemma
  • Foto: Scanpix/Panthermedia
Kuigi ma olen professionaalne coach ja selle meetodi tulihingeline propageerija, ei väida ma, et coaching on ravim kõigi probleemide vastu. Vastupidi, pigem olen usku, et juht peab olema paindlik. Väga sümpaatne on Daniel Golemani lähenemine, kus ta esitab kuus juhtimisstiili: visioneeriv, koostööle orienteeritud, autoritaarne, demokraatlik, survestav ja coach’iv. Nagu näha, on coach’iv juhtimine ainult üks kuuest stiilist. Goleman väidab, et edukas juht on see, kes valdab neist vähemalt nelja. Seda uskudes ei ole eduks ilmtingimata vaja rakendada just coach’ivat stiili. Samas on see inimeste arendusmeetodi ja motivatsiooni loojana väga mõjus meetod.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 10:55
Tunnustatud Persona iseteenindus säästab juhtide tööaega
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele