Suured eksimused kliendikogemuse korralduses ennustavad paljude ettevõtete allakäiku. Kasulik on õppida vigu ära tundma ja luua strateegia, mis aitab neid vältida.
Ego, ülbus, kliendikogemuse põhitõdede mittetundmine ja vähene emotsionaalne intelligentsus lämmatavad ka parimad kliendikogemuse parandamise kavatsused. Juhid peaksid tahtma õppida, pühenduma ja vajaduse korral eest ära astuma.
Seotud lood
Ideaalses maailmas tahaksime kõik elada ja töötada keskkonnas, kus kõigiga võimalikult palju arvestatakse ja ainuüksi inimeste heaolu – nii kollektiivse kui individuaalse – poole püüdlemine ongi juba iseenesest oluline eesmärk. Päris elu on ideaalist kahtlemata kaugel, mistõttu keskendubki käesolev artikkel sellele, miks on võrdsuse ja mitmekesisuse poole püüdlemine ka majanduslikult mõistlik teguviis.