Personaliuudised.ee  • 11. detsember 2018
Jaga lugu:
Uudised
Ainult tellijale

Paratamatud kliendikogemusega seotud vead

Suured eksimused kliendikogemuse korralduses ennustavad paljude ettevõtete allakäiku. Kasulik on õppida vigu ära tundma ja luua strateegia, mis aitab neid vältida.

Foto: Pixabay.com

Ego, ülbus, kliendikogemuse põhitõdede mittetundmine ja vähene emotsionaalne intelligentsus lämmatavad ka parimad kliendikogemuse parandamise kavatsused. Juhid peaksid tahtma õppida, pühenduma ja vajaduse korral eest ära astuma.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Vaatamiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

VORMISTA TELLIMUS KOHE JA SAAD:
  • Ligipääsu kõigile lukus lugudele
  • Ligipääsu ajakirja PDFidele
  • Ajakirja paberväljaande
  • Kord nädalas ilmuva personaliuudised.ee uudiskirja
  • Jaga lugu:
    PERSONALIUUDISTE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

    Telli olulisemad personali uudised igal nädalal enda postkasti.

    Personaliuudised.ee toetajad:

    Enimloetud
    Kai Miller
    Kai MillerPersonaliuudised.ee juhtTel: 5330 5136kai@personaliuudised.ee
    Cätlin Puhkan
    Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700catlin.puhkan@aripaev.ee