Töötajatest hoolimine ei tähenda seda, et juht peaks astuma sõbra, arsti või psühholoogi rolli, kirjutab Elisa suhtekorraldusjuht ja juhtimiscoach Marika Raiski.
Elisa suhtekorraldusjuht ja juhtimis coach Marika Raiski
Foto: Erakogu
Aastaid on meie töökultuuri mõjutanud vanakooli juhi kuvand – „kõva käega“ juht, kes hoiab emotsioonid vaka all ja keskendub ainult tulemustele Exceli tabelis. Tema sõna maksab, kuid mitte sellepärast, et teda austatakse, vaid just sellepärast, et teda kardetakse.
Mida hindavad töötajad kõige rohkem? Miks just mõne organisatsiooni nimi esimesena meelde tuleb, kui küsida: „Kus sa kõige rohkem tahaksid töötada?” Värske uuring annab vastused. Ihaldatumaid tööandjaid valiti üheksas ärisektoris.
McDonald’si restoranide töökultuuris pannakse üha enam rõhku toetavale kollektiivile. Rääkisime ettevõtte Baltikumi personali- ja koolitusdirektori Anastasija Zuboviga, kes andis ülevaate, kuidas globaalse taustaga ettevõte praeguse tööjõupuuduse taustal toimib.
Kui töötaja ei saa puhkuse ajal tegelikult puhata, tähendab see, et ettevõtte töös on puudujääke juhtimises, koostöös ja planeerimises, kirjutas Elisa personalivaldkonna juht Kaija Teemägi.
Saates “Fookuses: tark tööstus” pakume kuulamiseks nelja lõiku viimasel sügis- ja kevadhooajal salvestatud saadete nendest hetkedest, kus on fookuses muudatuste juhtimine ja inimesed.
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.