Uuringu tulemusel valmis teadustöö Tallinna Tehnikaülikoolis. Uuringus osales kokku 45 ettevõtet, milles töötab 10–250 inimest. 30% valimi ettevõtteid tegutses tootmise, transpordi või põllumajanduse valdkonnas. Ettevõtted jagunesid väikeettevõteteks (10–49 töötajat) ning keskmisteks ettevõteteks (50–250 töötajat). Osales 28 väikeettevõtet ja 17 keskmist ettevõtet, kes moodustasid valimist vastavalt 60% ja 40%. 60% ettevõtete omandisuhe oli Eesti erakapital. 80% ulatuses jäi ettevõtete aastane müügikäive alla 10 miljoni euro. Uuring jagunes kolmeks põhiteemaks: strateegiline tulemusjuhtimine ja tulemusjuhtimise praktikate rakendamine, töötajate arendamise abil strateegia ja tulemusjuhtimise toetamine ning tulemusjuhtimise ja töötajate arendamise tegevuste digitaliseerimine.