Autor: Brandem • 25. november 2019
Ainult tellijatele

Kuidas praktikaprogrammi humoorikalt kajastada? Vaata, mida tegi IT-ettevõte Proekspert

Selleks, et praegusel tööturul silma jääda, peavad tööandjad kasutusele võtma turunduslikud meetmed. Sihtrühma tähelepanu äratamiseks tuleb leida põnevad jatähelepanu äratavad viisid, mis paistaksid silma ning eristuksid konkurentide lahendustest.

Autor: Gertrud Sild

Üks viis, kuidas visualiseerida töökultuuri ja sellega silma paista, on tööandja video. IT-ettevõte Proekspert otsustas standardse aftermovie asemel jäädvustada uuriva ajakirjanduse stiilis humoorika video, et värvata järgmistesse boot camp'idesse sobivaimad osalejad.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • lugeda kõiki lukus lugusid, valdkonna arvamusliidrite artikleid ja intervjuusid
  • ligipääsu põnevatele kogemuslugudele ja palga TOPi artiklitele
  • ülevaate raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetest
  • aastatellimuse puhul Personali Praktiku paberväljaande
  • kord nädalas ilmuva personaliuudised.ee uudiskirja
Jaga lugu
Personaliuudised.ee toetajad:
Kai MillerPersonaliuudised.ee juhtTel: 5330 5136
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700