Kuidas praktikaprogrammi humoorikalt kajastada? Vaata, mida tegi IT-ettevõte Proekspert
Selleks, et praegusel tööturul silma jääda, peavad tööandjad kasutusele võtma turunduslikud meetmed. Sihtrühma tähelepanu äratamiseks tuleb leida põnevad jatähelepanu äratavad viisid, mis paistaksid silma ning eristuksid konkurentide lahendustest.
Autor: Gertrud Sild
Üks viis, kuidas visualiseerida töökultuuri ja sellega silma paista, on tööandja video. IT-ettevõte Proekspert otsustas standardse aftermovie asemel jäädvustada uuriva ajakirjanduse stiilis humoorika video, et värvata järgmistesse boot camp'idesse sobivaimad osalejad.
Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.
Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:
lugeda kõiki lukus lugusid, valdkonna arvamusliidrite artikleid ja intervjuusid
ligipääsu põnevatele kogemuslugudele ja palga TOPi artiklitele
ülevaate raadiosaadete ja ürituste ettekannete kokkuvõtetest
aastatellimuse puhul Personali Praktiku paberväljaande
kord nädalas ilmuva personaliuudised.ee uudiskirja
Jaga lugu
Personaliuudiste uudiskiri kajastab olulisemaid personaliteemalisi uudiseid Eestist ja välismaalt. Uudiskiri ilmub kord nädalas.