Ainult tellijatele
Autor: Brandem • 25. november 2019
Ainult tellijatele

Kuidas praktikaprogrammi humoorikalt kajastada? Vaata, mida tegi IT-ettevõte Proekspert

Selleks, et praegusel tööturul silma jääda, peavad tööandjad kasutusele võtma turunduslikud meetmed. Sihtrühma tähelepanu äratamiseks tuleb leida põnevad jatähelepanu äratavad viisid, mis paistaksid silma ning eristuksid konkurentide lahendustest.
Autor: Gertrud Sild

Üks viis, kuidas visualiseerida töökultuuri ja sellega silma paista, on tööandja video. IT-ettevõte Proekspert otsustas standardse aftermovie asemel jäädvustada uuriva ajakirjanduse stiilis humoorika video, et värvata järgmistesse boot camp'idesse sobivaimad osalejad.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Personaliuudised.ee toetajad:
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Helle-Mai LambingPersonaliuudised.ee toimetajaTel:
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Liina AruKonverentside programmijuhtTel: 5559 1230