• 02.01.20, 14:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Personalistrateegia on vajalik, et töötajaid hoida

Ei ole kaugel ajad, kus ettevõtted andsid töötajatele sõnumi, et järjekorrad on ukse taga. Praegu on asjaolud teised ning ettevõtted on sageli silmitsi tööjõupuudusega. Personalistrateegia üks eesmärkidest võib olla inimeste suhtumise muutmine või juhtimiskvaliteedi parandamine, aga tihti lihtsalt töötajatega seotud süsteemide loomine või tõhustamine.
Personalistrateegia on vajalik, et töötajaid hoida
  • Foto: Pixabay

Töötaja on ettevõtte suurim väärtus

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.11.25, 14:08
Millised võivad olla ärikliendi nähtamatud valupunktid taksoteenuses ja kuidas Forus Takso neid lahendab?
Forus Takso näeb oma kogemuse põhjal, kuidas kliendid väärtustavad üha rohkem turvalisust, puhtaid sõidukeid ning professionaalse taksojuhi olemasolu. Forusel on väga palju ärikliente, kes ootavad eelkõige läbipaistvat hinnastamist – lisatasudeta ja peidetud kuludeta. Täpselt sama oluline on kiire ja inimlik klienditugi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele