Haiguse tõttu töölt puudumine on organisatsioonide jaoks suur probleem mitmel põhjusel. See võib kaotatud tööaja tõttu tuua ettevõttele kaasa suuremad kulud ja vähendada tulemuslikkust.
Suur haiguse tõttu puudumiste määr võib viidata ka organisatsioonisisestele probleemidele, näiteks stressiga seotud haigus võib seonduda töökeskkonnaga või kehva töö ja eraelu tasakaaluga. See võib omakorda kaasa tuua suure töötajate voolavuse. Kui personaliosakond tegeleb proaktiivselt töölt puudumise juhtimisega ja lülitab selle laiematesse heaoluprogrammidesse, võib see saata töötajatele positiivse sõnumi organisatsioonikultuuri ja selle kohta, kui olulised töötajad ettevõtte jaoks on.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Firmakingitused on olulised tööriistad, mis aitavad tugevdada ettevõtte töötajate motivatsiooni, lojaalsust ja üldist töökultuuri. Personalijuhil, kes vastutab töötajate heaolu ja ettevõtte kultuuri kujundamise eest, on tihti otsustav roll nende kingituste valimisel. Sobivate firmakingituste valik on personalijuhi töö üks olulisi tahke, mis aitab edendada nii töötajate rahulolu kui ka ettevõtte väärtuste kandmist.