Ainult tellijatele
Autor: Sander Matsina • 13. märts 2020
Ainult tellijatele

5 võimalust värbamise edukaks digitaliseerimiseks

Digitaliseerimine ja automatiseerimine on sõnapaar, mida oleme üldiselt harjunud kuulma, kui räägitakse tööstusvaldkonnast või IT-sektorist. Tore on aga täheldada, et digitaliseerimine on jõudmas ka personalivaldkonna inimeste teadvusesse ja aina enam otsitakse võimalusi, kuidas saaks oma tööd teha efektiivsemalt ja tulemuslikumalt. Värbamistarkvara pakub selleks tohutult võimalusi.
Autor: Pixabay

Oluline on siinkohal mõista, et värbamistarkvara ei ole pelgalt tore digividin, kuhu andmeid koondada. Värbamistarkvara kasutuselevõtt tähendab administreerivate ja vähese väärtusega tööülesannete automatiseerimist, et värbajal oleks rohkem aega tegeleda reaalsete kandidaatidega.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Personaliuudised.ee toetajad:
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Helle-Mai LambingPersonaliuudised.ee toimetajaTel:
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Liina AruKonverentside programmijuhtTel: 5559 1230