Autor: Sander Matsina • 13. märts 2020

5 võimalust värbamise edukaks digitaliseerimiseks

Digitaliseerimine ja automatiseerimine on sõnapaar, mida oleme üldiselt harjunud kuulma, kui räägitakse tööstusvaldkonnast või IT-sektorist. Tore on aga täheldada, et digitaliseerimine on jõudmas ka personalivaldkonna inimeste teadvusesse ja aina enam otsitakse võimalusi, kuidas saaks oma tööd teha efektiivsemalt ja tulemuslikumalt. Värbamistarkvara pakub selleks tohutult võimalusi.
Foto: Pixabay

Oluline on siinkohal mõista, et värbamistarkvara ei ole pelgalt tore digividin, kuhu andmeid koondada. Värbamistarkvara kasutuselevõtt tähendab administreerivate ja vähese väärtusega tööülesannete automatiseerimist, et värbajal oleks rohkem aega tegeleda reaalsete kandidaatidega.

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456