See, kuidas meedias kujutatakse advokaate, arste ja muude erialade esindajaid, mõjutab sageli inimeste karjäärivalikuid ja hiljem tööga rahulolu.

- Kui arstisarjad, näiteks „Grey anatoomia”. kujutavad seda eriala soodsas valguses, suureneb sooviavalduste hulk arstiteaduskonda ja meditsiinikooli.
- Foto: Pixabay
Kui Courtney Lukitsch asus 18 aastat tagasi tööle avalike suhete valdkonnas, ei teadnud enamik inimesi sellest erialast peaaegu mitte midagi. Kuvandit polnud popkultuuris veel olemas, aga nüüd on see väga populaarne ja ühtlasi on see hea värbamisvahend. Tänu populaarsetele teleseriaalidele ja filmidele, nagu „Thank You for Smoking”, „Sex and the City”, „Scandal” ja „Entourage”, mis on viimastel aastatel lasknud vaatajatel piiluda väljamõeldud avalike suhete spetsialistide ellu, ei pea Lukitsch enam seletama, mida ta teeb.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu tegu era- või firmapeoga, pulma või sünnipäevaga, neis kõigis on üks asi, mis jääb meelde ning muudab atmosfääri – see on kokteil. Soovist sündmusest meeldejääv teha ning klassikaks kujunenud rumm-koola segust midagi põnevamat pakkuda, sai alguse Hans Kaigase loodud mobiilse kokteiliteenuse ettevõte Booze Mule.