See, kuidas meedias kujutatakse advokaate, arste ja muude erialade esindajaid, mõjutab sageli inimeste karjäärivalikuid ja hiljem tööga rahulolu.

- Kui arstisarjad, näiteks „Grey anatoomia”. kujutavad seda eriala soodsas valguses, suureneb sooviavalduste hulk arstiteaduskonda ja meditsiinikooli.
- Foto: Pixabay
Kui Courtney Lukitsch asus 18 aastat tagasi tööle avalike suhete valdkonnas, ei teadnud enamik inimesi sellest erialast peaaegu mitte midagi. Kuvandit polnud popkultuuris veel olemas, aga nüüd on see väga populaarne ja ühtlasi on see hea värbamisvahend. Tänu populaarsetele teleseriaalidele ja filmidele, nagu „Thank You for Smoking”, „Sex and the City”, „Scandal” ja „Entourage”, mis on viimastel aastatel lasknud vaatajatel piiluda väljamõeldud avalike suhete spetsialistide ellu, ei pea Lukitsch enam seletama, mida ta teeb.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
„Kui tööaega registreeritakse seadmete abil, siis kaob ära üks inimlik faktor – soov aega omakasu eesmärgil painutada,” selgitab kassa-, läbipääsu-, töö- ja tööajaarvestuse süsteemide arendaja Ektaco konsultant Marko Kizant. „Kui inimene teab, et iga minut fikseeritakse, kaob tal motivatsioon süsteemiga mängida. See tekitab distsipliini, sest kõik teavad, et töötatakse samadel alustel.”