Tööandjate huvi muuta töökeskkond peresõbralikumaks on endiselt suur. Seda kinnitab ka sotsiaalministeerium, kelle sõnul soovivad tänavu peresõbraliku tööandja märgise programmiga liitunud organisatsioonid muuta paremaks ligi 7200 inimese tööelu kvaliteeti ning programmiga liituda soovijaid oli rohkem kui vabu kohti.

- Swedbanki personalidirektor Ülle Matt
- Foto: Jake Farra
2018. aastal oli ka Swedbank nende ettevõtete seas, kes asus peresõbraliku tööandja märgist taotlema ja sama aasta sügisel pärast programmi läbimist omistati meile tehtud töö eest kuldmärgis. Märgise taotlemine ja koostöö sotsiaalministeeriumiga oli väga kasulik ja edendav protsess. Meie suurim eesmärk selle programmiga liitumisel oli saada tervikpilt oma organisatsioonist ning luua plaan, mis toetaks meid hooliva, mitmekesise ja võrdse kohtlemise põhimõtetel baseeruva organisatsioonikultuuri hoidmisel.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Olgu tegu era- või firmapeoga, pulma või sünnipäevaga, neis kõigis üks asi, mis jääb meelde ning muudab atmosfääri – see on kokteil. Soovist sündmusest meeldejääv teha ning klassikaks kujunenud rumm-koola segust midagi põnevamat pakkuda, sai alguse Hans Kaigase loodud mobiilse kokteiliteenuse ettevõte Booze Mule.