Üks olulisemaid õppetunde, mida kriis inimestele andis, oli mõistmine, et kohanemine uute oludega on praeguses maailmas võtmetähtsusega. Kuidas aga ettevõttena võimalikult hästi inimeste kohanemisvõimet toetada, arutleb Tele2 personalijuht Sirli Seliov.

- Tele2 kontor
- Foto: erakogu
Inimesed on iga ettevõtte parimateks saadikuteks ja need ettevõtted ja organisatsioonid, kes hoiavad ning toetavad oma töötajaid ka rasketes oludes, väljuvad kriisist võitjatena. Kuigi praegu on veel mõnevõrra vara rääkida sellest, kes väljuvad kriisist võitjatena ja kes mitte, saame oma kogemusel rääkida sellest, kuidas kriisi ajal töötajate kohanemisvõimet toetada.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Koroonaviirusest tingitud kaugtöö ettevõtetes on muutumas uueks positiivseks trendiks, mida tagasi pöörata on keeruline, kuid millega kohanedes võidavad nii firmad kui töötajad, leiti Äripäeva raadio saates „Kasvukursil“.
Meeskonna tähendus on paljude jaoks erinev, aga see ei ole lihtsalt mis tahes inimeste grupp. Juhtimisteoorias on selle olulisimaks märksõnaks sünergia.
Meeskonnana sama katuse all töötades tajub personalijuht hästi ettevõtte sisekliimat, aga kui töötatakse rohkem eri asukohtades, tuleb leida võimalusi, kuidas targalt organisatsioonis toimuvast tagasisidet saada ning töötajaid aktiivselt firma tegemistesse ja juhtimisotsustesse kaasata. „Järgmistel aastatel on eeldatavasti näha olulist digitaalse andmehalduse ja automatiseerimise kasvu standardsemates personaliprotsessides,ˮ arvab ABB Baltikumi personalijuht Tuuliki Poom.
Samm-sammult hakatakse väärtuspakkumisi üle vaatama. Kui praegu tööportaale vaadata, siis kuulutuste peal on ikka ühisüritused, lahe kontor, võimalus töötada kodus jms. Viimane oli kuulutustel mõni kuu tagasi ju hoopis teise väärtusega, ütleb Funderbeami personalijuht Merje Kärner intervjuus.
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.