Autor: Sirli Seliov • 6. juuli 2020

Tele2 personalijuht: kriis õpetas inimestele usaldust

Üks olulisemaid õppetunde, mida kriis inimestele andis, oli mõistmine, et kohanemine uute oludega on praeguses maailmas võtmetähtsusega. Kuidas aga ettevõttena võimalikult hästi inimeste kohanemisvõimet toetada, arutleb Tele2 personalijuht Sirli Seliov.
Tele2 kontor
Foto: erakogu

Inimesed on iga ettevõtte parimateks saadikuteks ja need ettevõtted ja organisatsioonid, kes hoiavad ning toetavad oma töötajaid ka rasketes oludes, väljuvad kriisist võitjatena. Kuigi praegu on veel mõnevõrra vara rääkida sellest, kes väljuvad kriisist võitjatena ja kes mitte, saame oma kogemusel rääkida sellest, kuidas kriisi ajal töötajate kohanemisvõimet toetada.

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456