Ainult tellijatele
Autor: Sirli Seliov • 6. juuli 2020
Ainult tellijatele

Tele2 personalijuht: kriis õpetas inimestele usaldust

Üks olulisemaid õppetunde, mida kriis inimestele andis, oli mõistmine, et kohanemine uute oludega on praeguses maailmas võtmetähtsusega. Kuidas aga ettevõttena võimalikult hästi inimeste kohanemisvõimet toetada, arutleb Tele2 personalijuht Sirli Seliov.
Tele2 kontor
Autor: erakogu

Inimesed on iga ettevõtte parimateks saadikuteks ja need ettevõtted ja organisatsioonid, kes hoiavad ning toetavad oma töötajaid ka rasketes oludes, väljuvad kriisist võitjatena. Kuigi praegu on veel mõnevõrra vara rääkida sellest, kes väljuvad kriisist võitjatena ja kes mitte, saame oma kogemusel rääkida sellest, kuidas kriisi ajal töötajate kohanemisvõimet toetada.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Personaliuudised.ee toetajad:
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Helle-Mai LambingPersonaliuudised.ee toimetajaTel:
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Liina AruKonverentside programmijuhtTel: 5559 1230