• 25.06.20, 10:13

Tuuliki Poom: standardsemaid personaliprotsesse hakatakse digitaliseerima ja automatiseerima

Meeskonnana sama katuse all töötades tajub personalijuht hästi ettevõtte sisekliimat, aga kui töötatakse rohkem eri asukohtades, tuleb leida võimalusi, kuidas targalt organisatsioonis toimuvast tagasisidet saada ning töötajaid aktiivselt firma tegemistesse ja juhtimisotsustesse kaasata. „Järgmistel aastatel on eeldatavasti näha olulist digitaalse andmehalduse ja automatiseerimise kasvu standardsemates personaliprotsessides,ˮ arvab ABB Baltikumi personalijuht Tuuliki Poom.
ABB Baltikumi personalijuht Tuuliki Poom
  • ABB Baltikumi personalijuht Tuuliki Poom Foto: Arno Mikkor
1. Milline on olnud kriisi mõju teie ettevõttele?

Seotud lood

Uudised
  • 19.06.20, 11:19
Merje Kärner: sügisel näeme väärtuspakkumiste uusi osi
Samm-sammult hakatakse väärtuspakkumisi üle vaatama. Kui praegu tööportaale vaadata, siis kuulutuste peal on ikka ühisüritused, lahe kontor, võimalus töötada kodus jms. Viimane oli kuulutustel mõni kuu tagasi ju hoopis teise väärtusega, ütleb Funderbeami personalijuht Merje Kärner intervjuus.
Arvamused
  • 18.06.20, 09:00
Kadrian Jaagund: kas kodus töötamine tähendab, et mind ei tohi segada, või vastupidi?
Ühegi töötaja väljavaateid ega kaasatust ei tohiks piirata asjaolu, et ta eelistab osaleda meeskonnatöös virtuaalselt, kirjutab Lindström Eesti ja Läti regiooni asepresident Kadrian Jaagund, tuginedes oma töökogemusele koroonaviiruse ajal.
Uudised
  • 15.06.20, 07:01
Jaan Härms: ka tööjõuturul on tunda kriisi hõngu
Tööjõuturul on näha muutusi ja on tunda majandussurutise või juba ka kriisi hõngu, vähemalt oskustööliste seas, arvab Saku õlletehase juhatuse liige Jaan Härms. „Kuulutustele laekub väga palju sooviavaldusi, mida viimastel aastatel ei ole olnud, aga samas ei saa praegu öelda, et kandidaatide arv oleks siiski hüppeliselt kasvanud.ˮ
Uudised
  • 11.06.20, 12:02
Moonika Meltsa: võtsime kriisiajal kasutusele uue inimeste juhtimise mudeli
Valio personalidirektor Moonika Meltsa räägib, et selleks, et töötajad tunneksid tööandja tuge ja ennast tööl olles turvaliselt, võeti ettevõttes kriisiajal kasutusele uus inimeste juhtimise mudel, mida kutsutakse hübriidstrateegiaks. Mis see tähendab ja millest mudel koosneb?
  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 08:00
Different.ee: leia firmapeole sobivaim peomööbel ja aksessuaarid
Aastalõpu firmapeo korraldamine on suurepärane võimalus näidata töötajatele ja klientidele, kui väga neid hinnatakse. Selleks, et valida ettevõtte üritusele sobiv mööbel ja aksessuaarid, mis loovad õige atmosfääri, tuleb appi Different.

Enimloetud

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele