Autor: Personaliuudised.ee • 21. september 2020

7 asja, millega töökeskkonnas seoses COVID-19ga arvestada

Algaval sügisel muutub oluliseks küsimus, kuidas saame piirata koroonaviiruse levikut nii, et tavapärane elukorraldus saaks võimalikult normaalselt jätkuda. Mõistagi on see ühine pingutus, kus kõigi inimeste, nii töötajate kui tööandjate panus on väga oluline, mistap saame päris palju selleks ära teha ka töökeskkonnas, rääkides läbi riskid, hinnates nende realiseerumise tõenäosust ja tagajärgi ning lõpuks leppides kokku abinõudes, mida nende ennetamiseks igaüks teha saab, kirjutab sotsiaalministeerium blogis.
Foto: Unsplash

Värskes blogipostituses annavad sotsiaalministeeriumi töö- ja pensionipoliitika osakonna töökeskkonna juht Seili Suder ja nõunik Eneken Hiire mõned näpunäited, mida tuleks arvestada töökeskkonnas seoses viiruste hooaja ja eriti COVID-19 taas hoogustunud levikuga.

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456