• 21.09.20, 06:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

7 asja, millega töökeskkonnas seoses COVID-19ga arvestada

Algaval sügisel muutub oluliseks küsimus, kuidas saame piirata koroonaviiruse levikut nii, et tavapärane elukorraldus saaks võimalikult normaalselt jätkuda. Mõistagi on see ühine pingutus, kus kõigi inimeste, nii töötajate kui tööandjate panus on väga oluline, mistap saame päris palju selleks ära teha ka töökeskkonnas, rääkides läbi riskid, hinnates nende realiseerumise tõenäosust ja tagajärgi ning lõpuks leppides kokku abinõudes, mida nende ennetamiseks igaüks teha saab, kirjutab sotsiaalministeerium blogis.
7 asja, millega töökeskkonnas seoses COVID-19ga arvestada
  • Foto: Unsplash
Värskes blogipostituses annavad sotsiaalministeeriumi töö- ja pensionipoliitika osakonna töökeskkonna juht Seili Suder ja nõunik Eneken Hiire mõned näpunäited, mida tuleks arvestada töökeskkonnas seoses viiruste hooaja ja eriti COVID-19 taas hoogustunud levikuga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 21.10.25, 17:36
„Tahan puhkust ilma meilivahetuseta.” Töötaja ootab tööandjalt digilahendusi
Soovitused, mida silmas pidada personalitarkvara valimisel
Töötajad tahavad tööandjalt samasugust kasutajakogemust, nagu saavad iga päev muid teenuseid kasutades, olgu selleks äpi kaudu söögi tellimine või laste andmete vaatamine eKoolis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele