Autor: Tiina Lang • 14. oktoober 2020
Ainult tellijatele

Kas tööstress ja pinged peaksid lahenema iseenesest?

Piisab, kui töötajatega vesteldakse või on vaja midagi enamat? Mispärast peaksid ettevõtjad ja juhid ennetama ohutegureid, mis nende töötajate vaimset ja psüühilist tervist mõjutavad?

Autor: Pexels

„Avara silmaringiga, intelligentne mees, aga juhina … Lihtsamaidki asju käskis ta kordi ringi teha, kuid ikka polnud nii, nagu tema tahtis või ette kujutas,” meenutab juhiabina töötanud Teele, kes juba pärast lühikest töökogemust kaotas eneseusu, hakates kahtlema nii oma oskustes kui võimetes. Lisaks oma ülemust pelgama, sest tal oli komme töötajate peale karjuda. „Minu puhul ta seda ei teinud, aga sellises õhk- ja keskkonnas ei jaksanud ma töötada.”

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Personaliuudised.ee toetajad:
Kai MillerPersonaliuudised.ee juhtTel: 5330 5136
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700