Ainult tellijatele
Autor: Tiina Lang • 14. oktoober 2020
Ainult tellijatele

Kas tööstress ja pinged peaksid lahenema iseenesest?

Piisab, kui töötajatega vesteldakse või on vaja midagi enamat? Mispärast peaksid ettevõtjad ja juhid ennetama ohutegureid, mis nende töötajate vaimset ja psüühilist tervist mõjutavad?
Autor: Pexels

„Avara silmaringiga, intelligentne mees, aga juhina … Lihtsamaidki asju käskis ta kordi ringi teha, kuid ikka polnud nii, nagu tema tahtis või ette kujutas,” meenutab juhiabina töötanud Teele, kes juba pärast lühikest töökogemust kaotas eneseusu, hakates kahtlema nii oma oskustes kui võimetes. Lisaks oma ülemust pelgama, sest tal oli komme töötajate peale karjuda. „Minu puhul ta seda ei teinud, aga sellises õhk- ja keskkonnas ei jaksanud ma töötada.”

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Personaliuudised.ee toetajad:
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Helle-Mai LambingPersonaliuudised.ee toimetajaTel:
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Liina AruKonverentside programmijuhtTel: 5559 1230