• 14.10.20, 07:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kas tööstress ja pinged peaksid lahenema iseenesest?

Piisab, kui töötajatega vesteldakse või on vaja midagi enamat? Mispärast peaksid ettevõtjad ja juhid ennetama ohutegureid, mis nende töötajate vaimset ja psüühilist tervist mõjutavad?
Kas tööstress ja pinged peaksid lahenema iseenesest?
  • Foto: Pexels
„Avara silmaringiga, intelligentne mees, aga juhina … Lihtsamaidki asju käskis ta kordi ringi teha, kuid ikka polnud nii, nagu tema tahtis või ette kujutas,” meenutab juhiabina töötanud Teele, kes juba pärast lühikest töökogemust kaotas eneseusu, hakates kahtlema nii oma oskustes kui võimetes. Lisaks oma ülemust pelgama, sest tal oli komme töötajate peale karjuda. „Minu puhul ta seda ei teinud, aga sellises õhk- ja keskkonnas ei jaksanud ma töötada.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.12.25, 09:27
Masinõpe tööelus: kuidas andmed otsusteks muutuvad
Tehisintellekti ja andmepõhiste otsuste roll ettevõtetes kasvab kiiremini kui kunagi varem. Ometi tunnevad paljud töötajad, et need teemad on liiga tehnilised või keerulised – justkui kuuluks masinõpe ainult IT-spetsialistidele. Tegelikult on pilt vastupidine: andmevõimekus on saanud oluliseks osaks pea igas ametis, olgu tegu klienditeekonna kujundaja, tootmisjuhi või analüütikuga.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele