• 09.12.20, 06:59

Kes peab kandma kodukontorisse soetatava vara kulud?

Kuidas jaotuvad tööandja ja töötaja kulud, kui tooli ja laudu ei saa kontorist koju viia ja töötaja peab need ise hankima? Asja selgitab Tööinspektsiooni peadirektori asetäitja Meeli-Miidla Vanatalu.
Kes peab kandma kodukontorisse soetatava vara kulud?
  • Foto: Pixabay
Paljud ettevõtte töötajad on juba kolmveerand aastat kaugtööl kodukontoris. See pole nende vaba valik, sest kevadel ja ka nüüd ei saa kontorisse tulla viiruse nakkuse vältimise pärast, seda soovitab riik samuti. Töötajad soovivad koju tööks sobivaid laudu ja toole. Kontoris on aga selline mööbel, mida koju viia ei saa, nii et töötajad peaksid mööbli endale ise soetama. Kuidas aga jaotuvad tööandja ja töötaja kulud selles olukorras?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.12.24, 08:00
Kuidas võrdsus ja mitmekesisus organisatsiooni ja selle töötajaid aitavad?
Ideaalses maailmas tahaksime kõik elada ja töötada keskkonnas, kus kõigiga võimalikult palju arvestatakse ja ainuüksi inimeste heaolu – nii kollektiivse kui individuaalse – poole püüdlemine ongi juba iseenesest oluline eesmärk. Päris elu on ideaalist kahtlemata kaugel, mistõttu keskendubki käesolev artikkel sellele, miks on võrdsuse ja mitmekesisuse poole püüdlemine ka majanduslikult mõistlik teguviis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele