• 09.12.20, 06:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kes peab kandma kodukontorisse soetatava vara kulud?

Kuidas jaotuvad tööandja ja töötaja kulud, kui tooli ja laudu ei saa kontorist koju viia ja töötaja peab need ise hankima? Asja selgitab Tööinspektsiooni peadirektori asetäitja Meeli-Miidla Vanatalu.
Kes peab kandma kodukontorisse soetatava vara kulud?
  • Foto: Pixabay
Paljud ettevõtte töötajad on juba kolmveerand aastat kaugtööl kodukontoris. See pole nende vaba valik, sest kevadel ja ka nüüd ei saa kontorisse tulla viiruse nakkuse vältimise pärast, seda soovitab riik samuti. Töötajad soovivad koju tööks sobivaid laudu ja toole. Kontoris on aga selline mööbel, mida koju viia ei saa, nii et töötajad peaksid mööbli endale ise soetama. Kuidas aga jaotuvad tööandja ja töötaja kulud selles olukorras?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.25, 12:54
Kuidas kasvatada ettevõtte nooremarendajad vanemarendajateks?
Eesti IT-sektor seisab silmitsi paradoksiga: vabu töökohti ja nõudlust on küllaga, kuid sobivate oskustega spetsialiste napib. SA Kutsekoja prognoosid näitavad, et aastaks 2027 vajab Eesti IT-sektor juurde 33 000 inimest. Samas pole küsimus ainult kvantiteedis – tööandjad ootavad tänapäeval enamat kui lihtsalt tehnilisi oskusi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele