• 09.12.20, 06:59

Kes peab kandma kodukontorisse soetatava vara kulud?

Kuidas jaotuvad tööandja ja töötaja kulud, kui tooli ja laudu ei saa kontorist koju viia ja töötaja peab need ise hankima? Asja selgitab Tööinspektsiooni peadirektori asetäitja Meeli-Miidla Vanatalu.
Kes peab kandma kodukontorisse soetatava vara kulud?
  • Foto: Pixabay
Paljud ettevõtte töötajad on juba kolmveerand aastat kaugtööl kodukontoris. See pole nende vaba valik, sest kevadel ja ka nüüd ei saa kontorisse tulla viiruse nakkuse vältimise pärast, seda soovitab riik samuti. Töötajad soovivad koju tööks sobivaid laudu ja toole. Kontoris on aga selline mööbel, mida koju viia ei saa, nii et töötajad peaksid mööbli endale ise soetama. Kuidas aga jaotuvad tööandja ja töötaja kulud selles olukorras?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 10.06.25, 15:11
Kümme aastat koostööd ja üle saja töökoha: töötukassa aitab Ida-Virumaal tegutseval TNC-Componentsil kasvada
Kohtla-Järvel asuv TNC-Components on üks suurimaid mööblikomponentide, köögi- ja vannitoamööbli ning garderoobide tootjaid Eestis. Selles, et üle 20 aasta tegutsenud ettevõte saaks usinalt kasvada ja areneda, on oma roll ka töötukassa Ida-Virumaa osakonnal. Just nende abil leitud inimestega on tänaseks täidetud suurem osa töökohtadest, mida on ettevõttes ühtekokku 115.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele