Ainult tellijatele
Autor: Maarit Vabrit-Raadla • 15. detsember 2020
Ainult tellijatele

Kuidas saab juht toetada töötaja arengut?

Töötaja arengu toetamisel ja suunamisel on oluline vaadelda organisatsiooni ja individuaalse arengu tasandit. Ettevõtetel ja organisatsioonidel tuleb kriitilise pilguga üle vaadata kõik senised õppe- ja arendustegevuste standardid ja tavad, sest töömaailm on viimasel kümnendil järjepidevalt liikunud muutuste suunas ning hiljutine tervisekriis on omakorda tinginud vajaduse alternatiivsete lähenemiste järele, kus esikohal on paindlik töökorraldus, virtuaalne töö ja suurenenud autonoomiaga seoses enesejuhtimine.
Maarit Vabrit-Raadla

Töötajakogemuse võimendamise artiklite sarja viimases artiklis keskendume teemadele, mis on seotud töötaja arenguga ja sellega, kuidas juht saab toetada töötajat tema arenguteel.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Personaliuudised.ee toetajad:
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Helle-Mai LambingPersonaliuudised.ee toimetajaTel:
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Liina AruKonverentside programmijuhtTel: 5559 1230