• 15.12.20, 05:38

Kuidas saab juht toetada töötaja arengut?

Töötaja arengu toetamisel ja suunamisel on oluline vaadelda organisatsiooni ja individuaalse arengu tasandit. Ettevõtetel ja organisatsioonidel tuleb kriitilise pilguga üle vaadata kõik senised õppe- ja arendustegevuste standardid ja tavad, sest töömaailm on viimasel kümnendil järjepidevalt liikunud muutuste suunas ning hiljutine tervisekriis on omakorda tinginud vajaduse alternatiivsete lähenemiste järele, kus esikohal on paindlik töökorraldus, virtuaalne töö ja suurenenud autonoomiaga seoses enesejuhtimine.
Maarit Vabrit-Raadla
  • Maarit Vabrit-Raadla
Töötajakogemuse võimendamise artiklite sarja viimases artiklis keskendume teemadele, mis on seotud töötaja arenguga ja sellega, kuidas juht saab toetada töötajat tema arenguteel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 10:55
Tunnustatud Persona iseteenindus säästab juhtide tööaega
HR tarkvara peetakse sageli vaid HR osakonna asjaks, millesse teised organisatsiooni osad peaaegu ei puutu. See arvamus on aga tänu iseteenindusportaalidele nüüdseks aegunud. Töötajate iseteenindus HR tarkvaras on osa personalihalduse töövoost – uus suhtluskanal tööandja ja töötajate vahel, mis kaotab kõigi osapoolte jaoks ära hulga aeganõudvaid manuaalseid tegevusi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele